Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Synes det er så teit å si at man har influensa når man er bare vanlig forkjøla. Joda, jeg vet vedkommende er bare vanlig forkjøla. Hadde personen ikke hatt det hadde vedkommende heller ikke orket ha gjester i går og dagen før og dagen før... Men enkelte får bare "influensa" 6 ganger i året... Jaja skal ikke si det til noen andre, så da kan jeg blåse litt her. Dessuten er sikkert noen enige. Influensa = liggende med feber, smerter osv. Ikke småtufs men likevel sosial, og man har hvertfall ikke ork til å gå på stedets storsenter under sykdomsperioden... For all del, jeg er takknemlig for at jeg aldri har hatt influensa!!! (Kanskje jeg har hatt det en gang, da var jeg skikkelig syk en jul, og et barn som er syk i julen er vel syk... ;-)) Anonymous poster hash: 66b17...0fb
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Ja ikke sant:) Ingen får jo influensa flere ganger i året. Jeg hadde influensa for et par år siden (påvist) og det ligner ikke så veldig på forkjølelse. Anonymous poster hash: f0f38...122
Mandala Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Ja, hehe. Veldig mange som har influensa veldig ofte. Jeg tror jeg kan ha hatt influensa ifjor. Det var grusomt. Jeg var så dårlig, og hadde vondt overalt i kroppen. Veldig ulikt forkjølelse!
Himmel og hav Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Da jeg var liten, trodde jeg at det het influelsa, for min litt fine tante Elsa, hun var nemlig aldri forkjølet, hun hadde alltid influensa, som jeg oppfattet som en litt "finere" sykdom enn mine forkjølelser med snørr og greier. Nå vet jeg bedre. Jeg har hatt influensa to ganger i mitt liv, og fytti grisen så sjuk man blir! Gå på senter og ha gjester var ihvertfall utelukket, jeg måtte krabbe til do! Jeg tror de som påberoper seg en 3-4 influensaer pr.sesong, egentlig aldri har hatt det, for da hadde de skjønt forskjellen på en (kraftig) forkjølelse og influensa.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Enig. Influensa slår deg helt fullstendig ut, du orker ikke engang løfte på hodet for å ta en slurk saft. Må innrømme at jeg også blir litt småirritert over de som til stadighet har influensa fordi det verker litt i kroppen og i hodet... Anonymous poster hash: 09f11...9d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå