Gå til innhold

Jeg har vært prøver i 2 år....idag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

viste testen POSITIV for første gang....bare griner av lykke. Etter mange måneder med nedturer, pergokurer, eggløsningssprøyter, ul, undersøkelser.....tårer, fortvilelse.....2 ÅR...

JEG ER GRAVID.....

tør nesten ikke røre meg, redd det skal "falle ut".

Vi er verdens lykkeligste i dag!!!

Anonymous poster hash: c1aca...612
Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

åååå....gratulerer så mye!!! Så koselig å lese!

Skrevet

Så fantastisk! Gratulerer! Tidenes førjulspresang!

Håper du klarer å slappe av og nyyyte! Ingenting kommer til å 'dette ut' pga noe du gjør:) Masse lykke til!

Anonymous poster hash: 3ab3c...cf4

Skrevet

Herlig :D gratulerer så masse!!!

Skrevet

Så Fantastisk! Gratulere så mye :)

Skrevet

Jeg kan ikke engang begynne å forestillingen strevet der har vært i gjennom. Gratulerer så uendelig masse og nyt følelsen av et lite nurk under hjertet ditt :)

Skrevet

Gratulerer med spiren. Må være en ekstra god følelse når man har prøvd så lenge :) Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så mye! :) Blir så glad av sånne historier - masse lykke til med svangerskap og fødsel! :)

Skrevet

Så utrulig koselig. Vet så immari godt hvor fantastisk det føles når man endelig lykkes etter å ga prøvd så umenneskelig lenge. Gratulerer så masse. :)

Skrevet

Kjenner meg igjen veldig godt! Hadde prøvd i fem år og fått beskjed om at alt håp var ute for å få det til "normalt"... Fikk ny kjæreste og vips var a mor gravid. Hadde som deg, turte ikke røre meg og i allefall ikke gå på do :P Men det går over :) Masse lykke til! Dette går bra :)

Skrevet

Gratulerer, ønsker deg et fint svangerskap :-)

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Vi brukte også to år på å bli gravid. Men pergo, laproskopi og pergo igjen.. Det er en helt utrolig følelse!! Jeg trodde ikke helt på det, så testa jevnlig i flere uker ;) + at jeg hadde en tidlig ul i uke 7-8. Før ultralyden lette jeg etter symptomer. Jeg klarte bare ikke tro på det.

Nyt tiden fremover!!!! Dette var kjekk lesing!!

Klem

Anonymous poster hash: de539...141
Skrevet

Gratulerer!! :) Kanskje det er håp for meg å da, vært prøver i 1,5 år nå snart..... :/

Anonymous poster hash: 7318a...05e
Skrevet

Fantastisk.

Hjertelig tillykke med lite nurk i magen.

Skrevet

sånne fine tråder gir en god start på dagen....gratulerer så mye:D

Anonymous poster hash: ab9b4...3de
Skrevet

Gratulerer så mye :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...