Gå til innhold

Har/hadde dere Newborn set til Stokke Tripp Trapp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd?

Anonymous poster hash: 773af...8f8

Skrevet

Har det nå og er kjempefornøyd, klarer oss ikke uten :)

Skrevet

Kjøpte dere stol og newborn nytt?

Har veldig lyst på,men synes det er så dyrt.

Finner en del newborn brukt,men ingen stol :(

Hi

Skrevet

Vi kjøpte stol ny da Babyshop hadde kampanje til kr. 999,-. Newborn-set skaffet vi oss for noen uker siden da babyen hylte fra vippestolen. Ville ikke bli "forlatt" der nede på gulvet, baby ville være på høyde med oss. Kjøpte Newborn med 10% avslag.

Skrevet

Når våre barn var så små visste jeg ikke om slikt hehe :)

Vet ikke om det var før det kom eller om jeg ikke fulgte med. Vi bruke vippestol og satt pute/dyne i ryggen i vanlig tripp trapp med bøyle. Men ser absolutt at det er veldig praktisk. Og så er det jo faktisk inkluderende :)

Skrevet

Åh,håper det kommer kampanje på stol igjen før jul.

Hvor gammel var babyen da dere kjøpte newborn?

Her er hun 4 uker nå,og føler jeg er litt sent ute. Vet ikke hvor lenge de kan bruke det.

Hi

Skrevet

Ja, pute i tripp-trapp stol er jo det normale når baby kan sitte. Baby kan ikke sitte ennå, må si at det har kommet mye fint nå til barn som ikke var der for ca. 15 år siden :)

Skrevet

Du er aldeles ikke forsent ute, baby her er 3 måneder gammel, noen sier at sete kan brukes til de er 1 år. Vi får se hvor lenge vi kan bruke det.

Skrevet

Newborn kan brukes til barnet veier 9 kg. Min er 8 måneder og kan sitte nå, så vi tok bort Newborn denne uka. Var kjempefornøyd mens vi brukte den.

Tripp Trapp stol er ikke så rart at du ikke finner brukt sammen med Newborn set, stolen kan jo brukes i maaaange år til. Hadde kjøpt stolen uansett og Newborn brukt.

Skrevet

Vi har ikke hatt det siden vi hadde den gamle typen tripp trapp fra før og setet ikke passet på den, men det er faktisk en av få ting jeg har savnet.

Man inkluderer babye på en helt annen måte enn ved å ha den i vippestol på gulvet og de jeg kjenner har brukt setet helt til barnet kan sitte selv ved 8-9 mnd alder, så du er absolutt ikke for sent ute.

Anonymous poster hash: d6285...66d

Skrevet

HI, nå er TrippTrapp stol på salg hos Babyshop til kr. 999,-. Og Newborn set med 30%avslag, kr. 699,-

Skrevet

Vår på mnd bruker sitt enda. Har ikke vært så happy med å sitte i det, men synes deter greit når han skal få grøt.

Anonymous poster hash: b3910...087

Skrevet

6 mnd, skulle det stå:)

Anonymous poster hash: b3910...087

Skrevet

Jeg så det setet i butikken her om dagen, og det er jo BITTELITE?! :o Sønnen min hadde sikkert passet i det i 2 mnd, og han var kun 2.7kg når han ble født. Men, ser at han hadde vokst FORT ut av det setet. Vi klarte oss fint uten :)

Anonymous poster hash: f6be2...438
Skrevet

Ja, vi har det og er kjempe fornøyd! Bruker den hver dag.

Anonymous poster hash: 3d354...f8f

Skrevet

Ja, er superfornøyd med det, og det brukes flere ganger om dagen.

Vi syns dette setet er det lureste av alle dingsebomsene til baby som vi har, og det dom er mest i bruk.

Jeg syns ikke setet er så lite. Knøttet er snart tre mnd nå, og jeg ser for meg at vi ihvertfall kan bruke det 2-3 mnd til.

Gjest Kransekakestanga
Skrevet

Supertilbud på Babyshop nå. 999,-for stolen og 699,- for babysetet.

Syntes forøvrig ikke den stolen er noe dyr til fullpris heller, men har den jo til ungen blir ungdom nesten.

Har kjøpt den og den virker veldig kjekk, syntes heller ikke setet ser så lite ut, men så får jeg små barn også...

Skrevet

Vi brukte det til lillemor og syns det var gull verdt:) det ser veldig lite ut men vi brukte det fram til lillemor satt selv ved ca 8mnd. Og hun har alltid vært veldig lang for alderen så tror nok de aller fleste vil kunne bruke sete lenge:)

Anonymous poster hash: d4c18...ecb

Skrevet

Kjempe fornøyd! Et av beste kjøpene, så hyggelig å kunne ha henne oppi høyden med oss når vi spiser middag eller jeg holder på kjøkkenet! Pleier også å dra den med på badet hvis jeg skal dusje og hun er våken. Absolutt plass selv om det ser lite ut! Går på kg! Dattera mi på 5 mnd og 7 kg har det supert der! New born setet passer kun på trip trap stoler produsert etter 04. Hadde kjøpt! New b s kan du jo bare selge videre!!

Anonymous poster hash: ad376...db8

Skrevet

På barnas hus 699, 899 for stolen fra mandag

Skrevet

Jeg visste ikke om at det fantes, men jeg har tenkt i ettertid at det skulle jeg gjerne hatt! Drev og styrte mye med både vippestol og bilstol oppå bordet for å gjennomføre felles måltid, det hadde vært utrolig mye enklere med sånn liten stol på tripptrappen. Jeg skal kjøpe det hvis jeg får flere barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...