Gå til innhold

Rar sexlyst. . Lyst på jenter (?)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Aldri Før jeg ble gravid kom denne tanken opp i hodet mitt. Men nå tenker jeg konstant på det rett og slett. Jeg drømmer om det. Moro med en jente.. Jeg har en flott kjæreste og ikke mindre lyst på han, men dette plager meg virkelig. Spesielt nå i 3.trimester merker jeg lysten bare blir større og større. Er jeg virkelig den eneste? Har ikke akkurat noen venninner som er med på slik prøving heller så merker jeg aldri blir tilfredsstilt og lysten bare vokser.

Anonymous poster hash: 96f17...a8f

Fortsetter under...

Du og mannen din kan jo prøve ha trekant med en jente? da blir ikke han sur og hvis dette ikke var din greie alikevel så har du fortsatt mannen din :) det er vel helt normalt for alle er bifile men i hvor stor grad varierer veldig. Og kan hende nå siden du er gravid at du vil heller tilfredstille lysten din på jenter siden du har fått tilfredstilt deg på gutter muligens? Du kunne prøvd å lagd deg bruker på Gaysir eller Decate men spørr mannen din først og legg veldig stor vekt på at du mener at du vil være med andre kvinner for dette tror jeg ikke han tar så vondt men kan hende han vil delta... og da er det lettere for deg å få kvinner hvis det også er en mann inne i bildet ? :) 

Anonymous poster hash: f1865...1e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...