Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Skal bygge hus, og trenger tips og inspirasjon!Hvilken løsninger som er smarte å velge, hvor mange etasjer, hvor mange kvadrat, hva burde jeg ikke ha i ett hus og hva er et must?Dette er så vanskelig, og aner ikke hvordan jeg skal gå frem for å få dette til!Eneste kravet er at vi SKAL ha 4 soverom, vaskerom og to bad (ett bad med dusj og badekar og et toalett med kun vask). Anonymous poster hash: b491c...a6e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Liker ferdighus.. Har heller mest mot drsmmenshus, men tror ikke de holder til andre steder, så slo det fra meg. Alvsbyhus har også noen fine.. Anonymous poster hash: 83c38...1ab
PrinsesseHengepupp Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Drømmen: vaskerom og bad vegg i vegg, hvor veggen mellom de to rommene er et eneste stort skap med dører på begge sider. Ett sted for å legge skitne klær inn fra badet og resten av skapene dedikert til hver enkelt i husstanden hvor alle hverdagsklær legges direkte inn etter vask. Etter årevis med finurlige og kreative skapløsninger innerst på div soverom i hus med kort sagt ikkeeksisterende tørkemuligheter og elendige vaskeromsløsninger blir dette min fanesak når vi bygger ut. Heldigvis er han som vasker mest klær her helt enig med meg ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Stor gang med plass. Og liten do i onrådet. Unger inn og ut og doen er da god og ha da. Anonymous poster hash: 26e01...13e
Mia_73 Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Vaskerom og gjestedo rett ved inngangen. Kjekt når man har barn med skitne uteklær, eller mann som for den saks skyld. Walk-in-closet. Med stor skohylle! Når det ikke er åpen planløsning heller stort kjøkken enn stor stue. På badet: vegghengt do! Vannbåren varme, mye behageligere varme, mer økonomisk og ikke minst praktisk enn panelovn, vanlig varmepumpe eller vedfyring. Maks 2 etasjer. Er dere 2 voksne og 3 barn? Syns alt fra 150 kvm og oppover er grei størrelse.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Har du små barn. Så ville jeg hatt ett stort vaskerom med egen inngang utenfra. Hvor skittene og gjørmete støvler og klær kan spilles og henges til tørk. Knagg rekker til barna. Benk og skapplass i tillegg til vaskemaskin og tørketrommel. De hadde jeg villet hatt vedsiden av kjøkkenet. Litt størrelse på gangen, du kommer inn. Huset vi har har en knøtt liten gang, kommer inn i en litt større, men det er ikke funksjonelt. Litt størrelse på soverommene. Men ett til mindre til kontor. Hvor en og kan ha gjesteseng om en vil. Stort kjøkken. Masse skapplass. Anonymous poster hash: 46cda...656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå