Gå til innhold

Dere med barn i bhg

Anbefalte innlegg

Skrevet

får de omgangssyken hvert år?

Anonymous poster hash: 69034...f99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei på 4 år. Kun hatt omgangssyken 1 gang. Jeg har ikke hatt det siden jeg var barn

Anonymous poster hash: aa0a3...c7d
Skrevet

JA! Og gjerne flere ganger, og vi er så "heldige" at hele familien pleier å bli syke, hver gang!

Anonymous poster hash: 75a55...2bd
Skrevet

Vi har hatt det hvert år vi og, også opptil flere ganger på barnet. Håper på å slippe unna i år  :pls:  :pls: 

HI

Anonymous poster hash: 69034...f99
Skrevet

Jenta mi på snart 4, har gått i barnehage siden hun var 18 mnd, har hatt omgangsyken 1 gang. Der var før hun begynte i barnehagen :) så vi er ekstremt heldige

Anonymous poster hash: 9250d...b72

Skrevet

jeg får det vært j***** år. hehe.. men det varierer hvem av ungene som får det!

Skrevet

2 av 3 barn får det en gang hver runde.. Det 3 barnet og jeg får det aldri

Anonymous poster hash: 784a0...1b7

Skrevet

Ho har ikkje hatt det enda, men barnehagekarriera hennar er på 3,5 mnd.

Skrevet

Har en gutt på 3 i bhg, og han har aldri hatt omgangssyke. Har ikke hatt det på nærmere 10 år selv heller.

Skrevet

treåringen har kastet opp to ganger.. ettåringen for første gang i dag :/ over hele meg selvfølgelig.. pluss at hele senga var full av bæsj.. stakkars!

er vel ikke så mye annet å gjøre for å unngå smitte enn ekstra god hygiene (særlig håndhygiene) og å krysse både fingre og tær!

og skulle man få det får man se på det som en kjip men effektiv slankekur :)

Skrevet

Nei. Vi har ikke hatt det på 3 år nå. Minsten har bare hatt det et par ganger.

Skrevet

Eldste er 4 og har aldri hatt det. Er aldri syk. Minste er 1,5 år og har bare gått i bhg i 1 mnd :) Her i huset har vi aldri hatt omgangssyke faktisk :) *bankhardtibordet*

Anonymous poster hash: 9c9e4...d43

Skrevet

Guuuuuuud som jeg musunner dere som sjeldent har omgangssyken i hus! Jeg skulle gitt en arm for å slippe den dritten hvert år. Har hatt det minst en gang i året siden eldste begynte i bhg som 2-åring. Nå er han straks 10.

I fjor hadde vi det åtte (!) ganger i hus fordelt på tre barn. Blir derimot optimistisk av det dere skriver, og satser på null omgangssyke denne vinteren, for første gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...