Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Har aldri hørt om designeren før og usikker på hva jeg synes om kolleksjonen. Tror de hadde ledd av meg på jobben om jeg hadde dukket opp i noen av habittene der. Litt voldsomme mønstre og kombinasjoner, men noen av de enkle plaggene er helt ok. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 79f14...ab6
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Jeg liker Isabel Marant som designer, men kan ikke se poenget i å kjøpe noe du ikke virkelig liker, kun fordi hun har designet noe for H&M. Slike varer får uansett ingen reell verdi - du får jo bare solgt det videre som H&M, ikke som Isabel Marant. Anonymous poster hash: b0397...a0a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Synes jo det er fjollete med de som tror de kjøper "ekte" designervare på HM eller Lindex. I for eksempel Missoni har jeg både "ekte" Missoni og Lindex-Missoni. STOR forskjell på kvaliteten. Så man får det man betaler for og en liten følelse av litt mer eksklusivitet enn det kjedebutikken vanligvis leverer. Anonymous poster hash: 79f14...ab6
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 en del var helt streite ting, jeg kjøpte meg en blondegenser, en singlet og et par øredobber Anonymous poster hash: 32d78...e39
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Ordinert og kjedelig. Anonymous poster hash: 7ff19...82f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Grusomt syns jeg, og ser (skjønner) ikke poenget med å kle på damer i herreklær (reklamene) Anonymous poster hash: 2b4f8...586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå