Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Det gjorde jeg her en da, glemte helt ut at man faktisk måtte søke om ekstra barnetrygd som enslig.... Hvor lang tid er behandlingstiden på slike søknader, jeg sendte elektronisk på nav.no...dette har jeg aldri gjort før............. Får man tilbakebetalt barnetrygd fra dato man søkte, og hva med OS? Har ikke fått innvilget eller fått behandlet søknad en gang, men de sa i løpet av 2 uker på OS.................. Anonymous poster hash: 14fdf...7f7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Hva lever du på i mellomtiden? Jeg står ovenfor et brudd selv. Anonymous poster hash: 8bb6b...8f1
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Hva lever du på i mellomtiden? Jeg står ovenfor et brudd selv. Anonymous poster hash: 8bb6b...8f1 AAP + litt lønn, samt har jeg en buffer:) Så klarer meg fint. Søkte om OS før jeg flyttet, men de behandler ikke søknaden før du har ny adresse da. Anonymous poster hash: 14fdf...7f7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Jeg søkte om OS i juli, fødte i september og fikk pengene i november. Grunnen til at det tok så lang tid var visstnok at de måtte regne ut hva jeg fikk i foreldrepenger. Foreldrepenger fikk jeg utbetalt i september. Tar det for lang tid burde du ringe og mase, da mine papirer var behandlet og godkjent, men de hadde ikke satt i gang utbetalingen... Barnetrygden fikk jeg utbetalt måneden etter at jeg søkte, dvs i oktober. Anonymous poster hash: 4e643...e76
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Jeg søkte om OS i juli, fødte i september og fikk pengene i november. Grunnen til at det tok så lang tid var visstnok at de måtte regne ut hva jeg fikk i foreldrepenger. Foreldrepenger fikk jeg utbetalt i september. Tar det for lang tid burde du ringe og mase, da mine papirer var behandlet og godkjent, men de hadde ikke satt i gang utbetalingen... Barnetrygden fikk jeg utbetalt måneden etter at jeg søkte, dvs i oktober. Anonymous poster hash: 4e643...e76 Ringte i går. Sa jeg ville ha svar innen neste uke mest sansynlig og at de skulle prioritere denne.... Men NAV er NAV..så vi får se:) Anonymous poster hash: 14fdf...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå