Gå til innhold

Hva baker dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter litt inspirasjon. Vanligvis er det pepperkakebaking med ungene som er mest for kosens skyld. Ellers blir det serinakaker, berlinerkranser og risboller. Noe mer småkaker orker jeg ikke for det blir rett og slett ikke spist opp. Så vurderer å bytte de ut i år med noen andre deilige fristelser :D

Anonymous poster hash: df355...630

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte å lage biscotti og kanskje ein sort til. Berre for å få variasjon ;)

Skrevet

Egentlig bare pepperkaker. Enorme mengder også. ;) Har bakt honninghjerter noen år. Vi er ikke så veldig gira på småkaker. Da blir det heller annen bakst.

Skrevet

Baker pepperkaker og kakemenner, brune pinner, sjokoladeboller, Sarah Bernard-kaker og så baker mannen lefser og krumkaker.. Vi liker kaker, og spiser vel egentlig for mye av det... 

Anonymous poster hash: 0c4fd...c7b
Skrevet

Her blir det pepperkaker og serinakaker. Eneste kakene mann og barn spiser (og elsker) så dropper alle de andre i år. De blir jo ikke spist allikevel :P 

Mulig jeg bare kjøper en boks med noe annet hvis vi får gjester eller noe...

Skrevet

Baker div gjærbakst som kanelboller, wienerbrød og krans. Kjekt å ha i frysern. Ellers blir det pepperkaker, hjemmelaget marsipan og noen ganger karamell. I år har jeg lyst til å lage hjemmelaget snickers i konfektform. Så oppskrift på vg nett og ble fysen hehe:)

Skrevet

Vi baker kakemenn og pepperkaker og pepperkakehus. Lager også andre ting om noen spør. Har lurt på å lage krumkaker også i år.

Det er ingen som spiser noe særlig her siden svigermor lager masse og deler ut.

Skrevet

Julekake med rosiner, pepperkaker, sitronkroker med sukker, serinakaker, sjokoladekjeks med daim, kokosmakroner, mandelmakroner med og uten sjokolade, sjokoladeboller med havregryn og kokos også får jeg smultringer av mamma (det tør jeg ikke lage) og krumkaker av søsteren min.. De får sjokoladekjeks av meg..

Anonymous poster hash: 4f19f...390

Skrevet

Huffda nå fikk jeg vann i munnen :P Mye godt her :) Flere som vil dele?

HI

Skrevet

Pepperkaker, ferdig deig. Inspirert?

Skrevet

Haha takk :) Kjempeinspirert! Smaker den ferdigdeigen no godt da? ;)

Skrevet

Pepperkaker, sarah bernard, brune pinner, marvposteier, cornflakeskake, karameller, mintkonfekt og kanskje strull :) vet ikke hvor mye jeg får nyte av det selv i år siden jeg spiser melkefritt (ammer minstemann som har melkeallergi).

Skrevet

Haha takk :) Kjempeinspirert! Smaker den ferdigdeigen no godt da? ;)

Godt og godt. Pepperkaker er ikke spesielt godt syns jeg. Samme om det er ferdig deig eller hjemmelaget. Her er grunnen til bakinga at barna liker jobben (en stakket stund). De liker kakene også forresten.

Skrevet

Pepperkaker, sarah Bernard, kakemenn, tørre vafler og konfekt :)

Skrevet

Sara bernard (namnam), kakemenn og en til. Den siste varierer;)

Skrevet

Smultringer, kokosboller, delfiakake, colakaker, marvpostei, marsipan og Sarah bernard. :-) hyggelig å ha litt på lur :-)

Skrevet

Marsipankonfekt, kokosmakroner med sjokolade, biscotti med mandler, cookies med mandler og sjokolade, kanskje en liten porsjon pepperkaker. Har også slått til med sarah bernardt, snickerskake eller en annen god kake (som ikke er julekake da, men som går ned for det).

Anonymous poster hash: 43795...08f
Skrevet

Bukkake.

Beklager. Veldig barnslig av meg, men jeg måtte bare.

Anonymous poster hash: 4a0e1...102
Skrevet

Pepperkaker med deig fra Ikea.

Kakemenn.

Karameller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...