Gå til innhold

Kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har bare gutter eller bare jenter, ønsker dere motsatt kjønn på evt neste barn?

Anonymous poster hash: 706ec...b5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men vi har bare en fra før da. Jente. Øsker meg ei jente til jeg:)

Både av praktiske årsaker som at vi har HAUGER av klær og leker til jente, pluss at jeg ser for meg at de kommer til å bli bestevenner og leke samen i dukkestua i hagen hele dagen lang.. Det blir sikkert ikke sånn jeg har tenkt meg..?

Skrevet

Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg syntes det var fint at neste barnet var samme kjønn som førstemann. 

Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt meg at vi fikk gutt igjen, men det er jente og det er kjempefint det også. To like ville være mye mer praktisk da.

Skrevet

Venter gutt nr. 2 og ønsker meg veldig en jente om mannen går med på å få en 3.

Anonymous poster hash: df2a9...7ae
Skrevet

Da jeg hadde to jenter ønsket jeg meg en gutt, noe vi også fikk. Men ei jente hadde vært like velkommen!

Anonymous poster hash: ddc9f...084

Skrevet

Vi har 2 gutter og helt ærlig så syntes jeg det var stas med jente nå, ettersom vi ikke skal ha flere barn ;)

Hi

Skrevet

Jeg har jente og tar gjerne en jente til, både av praktiske/økonomiske grunner (masse klær og utstyr etter første jenta på loftet). Og fordi det føles trygt og kjent siden det er det jeg er og har. Men viser det seg at det er en liten gutt så er det fint og velkomment det også, da blir det litt mer shopping og så blir det kjempekos uansett <3

Skrevet

Nei. Har jente frå før og det ser ut til å bli jente no. Eg bryr meg ikkje om kva kjønn vi får, mannen vil ha den sorten som ikkje tissar på pappaen sin under bleieskift ;)

Skrevet

Fikk en gutt og ønsket jente på nestemann.Fikk enda en gutt og ønsket jente på nestemann og fikk det :P

Ikke det at jeg ike ville ha gutter,men jeg ville ha begge kjønnene.og det fikk jeg heldigvis

Anonymous poster hash: dab46...2d6
Skrevet

Fikk gutt, ønsket meg en gutt til. Ble jente da. Nå som jeg er gravid igjen ønsker jeg meg en gutt til. Vet ikke hvorfor :)

Anonymous poster hash: db0e3...f8f

Skrevet

:)

Skrevet

Jeg har tre gutter. Ønsket meg jente før jeg fikk barn, etter førstefødte var gutt øverst på ønskelisten hver gang :)

Anonymous poster hash: 17c96...30c

Gjest Kransekakestanga
Skrevet

Jeg har to gutter og venter jente nå. Skal ærlig innrømme at jeg ønsket meg gutt denne gangen også, men begynner å venne meg til at det er ei jente i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...