Gå til innhold

Playstation, Wii, x-box?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten har klart det, han overtalte pappaen at det ikke var så ille med en spilledings. Nå lurer vi på, hvilken er best? Playstation, Wii, xbox??? Noen her som har en anbefaling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er gutten? De mest barnevennlige spillene får man visst til wii, iflg en jeg pratet med på Elkjøp.

Skrevet

Han er 8. Vennene hans har playstation og Wii...

Skrevet

Her vi bor har faktisk alle guttene i klassen Playstation3, og de spiller med hverandre på online-spill.

Ifølge min er Wii heeelt ute.

Disse gutta er 12-13 da...

Anonymous poster hash: 0d3e1...616

Skrevet

Problemet er at vi ikke kan spørre ham selv. Da blir jo overraskelsen borte.  :gave:

Skrevet

Wii er litt ute. Vi har Wii og da jeg kjøpte infinity viste det seg at det er mange funksjoner til det spillet som ikke funker på Wii. Vi skal oppgradere til Playstation 3 nå etter jeg merket det.

Skrevet

Wii er ute ja. De har til og med sluttet å produsere den nye nintendoen pga lave salgstall, og det vil ikke bli laget flere spill til den. Åtteåringen her bruker den aldri lenger.

Vi har Xbox, men vil heller anbefale Playstation. Nå kommer snart Playstation 4, og dersom dere ikke ønsker å kjøpe den så faller garantert Playstation 3 en del i pris.

Anonymous poster hash: 7aba9...bbd

Skrevet

Playstation, helt klart. Du får de fleste spillene til ps :)

Gjest Kransekakestanga
Skrevet

Playstation 4 kommer 29. november og i følge mine unger på 18 og 13 blir det bare "helt rått". De har gledet seg, og spart opp og sitter bare og venter. Fra før har de både X-box og Playstation 3.

Hadde helt klart gått for Playstation 4!

Skrevet

Playstation 4 kommer 29. november og i følge mine unger på 18 og 13 blir det bare "helt rått". De har gledet seg, og spart opp og sitter bare og venter. Fra før har de både X-box og Playstation 3.

Det kommer 29. november ja, men det blir vanskelig å få tak i det før 2014. Med mindre man allerede har kjøpt konsollen, men det er ikke garantert at man får det allikevel. Vi har planlagt å kjøpe det til jul i år, så vi krysser fingrene for at vi får tak i!

Gjest Kransekakestanga
Skrevet

Det kommer 29. november ja, men det blir vanskelig å få tak i det før 2014. Med mindre man allerede har kjøpt konsollen, men det er ikke garantert at man får det allikevel. Vi har planlagt å kjøpe det til jul i år, så vi krysser fingrene for at vi får tak i!

Her forhåndsbestillte begge to for mange måneder siden, men det kan være mulig å få tak i da noen få forhandlere har lagt av noen konsoller som de skal legge ut for salg på lanseringsdatoen, men det er nok nærmest umulig, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...