Mars17 Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 kan noen oppklare litt for meg? Hva er de vesentlige forskjellene mellom urban og city? Ser på barnas hus at city er på salg og at den har underdel av ull den også, trodde det var det som var forskjellen jeg, at urban var med ull og city uten....
Gulljnta Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Jeg kjøpte voksi city på tilbud, men har ikke fått tatt den i bruk enda. Det jeg synes er positivt med den i forhold til urban er at den har en glidelås i midten, og ikke en på hver side som urban har. Lettere å åpne den da synes jeg f.eks om du er innom en butikk osv, eller på et kjøpesenter. Det er ull i bunnen på begge to. Cityen er også mye mykere og lunere synes jeg, urban er mer stiv og legger seg ikke så godt rundt barnet som city.
wilmus Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Mulig jeg tar feil, men jeg mener urban har to glidelåser (en på hver side), mens city har en på midten? Vi har cityposen, og syns den er helt flotters ihvertfall!
Mars17 Skrevet 14. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2013 jo det stemmer det med glidelåsen, jeg også synes det virket veldig lurt med en glidelås på midten, så slipper man ha hele overdelen hengende utenfor den ene siden av vognen... likte også at den ikke var like "blank" i overflaten som urban.. Wilmus, på voksi sine nettsider står det at city er 90%dun og 10%fjær, mens urban er 90%dun og 10%fjær i overdelen mens underdelen er ull.. på barnashus sine sider står det at city også har underdel av ull.. Derfor jeg ble så virrafor..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 City kan du vaske selv, urban skal på renseri. City har en glidlås på midten, det er mer praktisk enn en på hver side. Urban er litt stivere derfor vanskeligere å tilpasse i vogna. City er lettere å "tette" godt rundt ved hodet, veldig praktisk på skikkelig kalde dager. Jeg syns city er mye bedre enn urban. Anonymous poster hash: 1d26d...66e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Vi kjøpte urban, og glidelåsen røk etter ett års bruk. Kjipt med en så dyr pose, og møtte elendig service hos Voksi. Ville valgt et annet merke, jeg!! Synd i grunn, for bortsett fra det er posen kjempebra! Anonymous poster hash: 0e93c...ae7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Vi kjøpte urban, og glidelåsen røk etter ett års bruk. Kjipt med en så dyr pose, og møtte elendig service hos Voksi. Ville valgt et annet merke, jeg!! Synd i grunn, for bortsett fra det er posen kjempebra! Anonymous poster hash: 0e93c...ae7 Gå tilbake til butikken du kjøpte posen i så får du ny. Det gjorde vi, hadde kjøpt posen på barnas hus til første barnet, og brukte den igjen til andre barnet, men da delte glidelåsen seg, gikk tilbake til butikken, snakket med de, fikk helt ny uten diskusjon selv om posen var 3 år gammel. Hadde ikke kvittering, men fant transaksjonen fra nettbanken og skrev det ut. Anonymous poster hash: 0dcb1...96d
Håper<3 Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 City er EGENTLIG en ren dunpose men pga. problemer med å skaffe nok dun lager de den nå med samme miks som urban, altså ull/dun. På de nye står det "City med ull" eller noe sånt.
Mars17 Skrevet 14. november 2013 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2013 da er city posen lagt av på barnas hus så de kommende besteforeldrene kan stikke ned og kjøpe den i morgen.. Butikkdamen hadde akkurat samme argument som deg #5 Synes det var det jeg leste her inne for litt siden #8, men fant det ikke igjen så takk for oppklaringen
Appelsinpiken Skrevet 14. november 2013 #11 Skrevet 14. november 2013 2013 modellen av city har i ull i bunn den også, 2012 og tidligere har dun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå