Gå til innhold

Hvordan holde motet oppe? Er lei meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt to innsett siden august. Hadde først uttak der jeg fikk ni egg på frys. Det ble et negativt forsøk..

Så hadde jeg innsett av frys i oktober som også endte negativt. Det var da innsett i naturlig syklus, så derfor er det ny omgang med en gang..

Første syklusdag i går, så nå blir det vel innsett om to uker ca.

Mannen min sier dette er siste forsøk, så det er nå eller aldri.

Kjenner meg motløs og negativ, og føler bare at det er over nå, selv før innsett..

Noen gode råd?

Noe jeg kan gjøre for å øke sjansene?

Har to jenter fra før, så sa hele tiden at jeg ikke skulle gå i kjelleren selv om dette ikke skulle gå.. Men tar det visst tyngre enn det jeg hadde trodd...

Skrevet

da hadde jeg satt alle kluter til :P akupunktur flere ganger i uka, kutte all sukker fra kosten, pøset på med masse vitaminer, spesielt D-vitamin.

tenk på de to du har! De er beviiset på at det kan gå igjen!! du har jo allerede klart det 2 ganger!!!

lykke til!!!

Skrevet

Dette er sikkert HELT tilfeldig.. Men jeg hadde nettopp lest en forskningsartikkel fra Kina eller no som konkluderte med at de som tok ivf og fikk besøk av en klovn de første dagene etter innsett hadde større suksessrate. Så, det jeg gjorde den gangen spiren satt var å se MASSE stand-up show på YouTube og andre ting jeg synes er morsomt de første tre dagene fra innsett :P:) I tillegg var jeg jo super negativt innstilt da de påfølgende dagene. Var sikker på at det ikke hadde klaffet denne gangen heller. Prøvde å tenke lite på det og gjøre kjekke ting som fikk tankene over på noe annet. Men, så stod jeg der da, med positiv test i handa mens tårene spruta :)

Håper for deg! Og masse lykke til!! :)

Skrevet

Klovnebesøk var ny:)

Jeg prøvde å tenke minst mulig på det sist, men ettersom tiden gikk så ble det vanskelig.. Også dette voksende håpet grunnet bivirkninger av medisiner, så nedturen nå graviditetstesten er negativ..

Jeg har faktisk fått fire barn, men bare to av de som lever dessverre.. Derfor tenker jeg noen ganger at det er bedre med en negativ test, enn at det skjer noe senere.. Alle barna har blitt laget på naturligvis, og det er først nå jeg har fått prøve IVF slitet. Respekten øker for alle som har drevet med dette lenge..

Men, nå vil jeg bare ha positiv test og en baby til høsten:)

Jeg spurte de på klinikken om de ikke bare kunne dyrke frem et par av eggene i ni mnd, så kunne jeg hente unga etter det:)))))))

Oppsummert så blir det å se masse moro på tv mens jeg spiser vitaminer i stedet for sukker:)

Ja, jeg må bare prøve det som prøves kan 😊

Takk for råd og oppmuntrende ord 👍

Skrevet

Huff, skjønner at du mister motet, det er tøffe tak dette her. Det positive er jo at du har såpass mange på frys, så det er jo stor sannsynlighet for at du vil greie det:-)

Veldig leit å lese om at du har mistet to barn. Ufattelig trist. Håper du lykkes snart:-)

Jeg holder selv med forsøk for å få barn nr 3. Er jo superheldig som har to nydelige barn fra før, men kjenner savnet etter en til. Merkelige greier.

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...