Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #26 Skrevet 14. november 2013 og jeg som trodde det var pga homofle aper som hadde sex med misjonærer... Anonymous poster hash: adac5...afa
Musemorbr / Skrevet 14. november 2013 #27 Skrevet 14. november 2013 og jeg som trodde det var pga homofle aper som hadde sex med misjonærer... Anonymous poster hash: adac5...afa Hva om det var homofile apemisjonærer?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #28 Skrevet 14. november 2013 Takk for svar, Musemorbr. Selv synes jeg ikke at det er "æsj", føler bare at det er litt rart. Dere har kanskje ikke analsex på deg heller? Han vet at jeg er skeptisk til det og ville aldri ha presset meg. Samtidig vet jeg jo at han tenner på det og tenker at det kan være greit å gjøre det en gang i blant. Virker som at han har en fetisj rundt dette og om han er bi så gjør det egentlig ikke no så lenge det er meg han vil ha. Det er der jeg blir usikker også, han sier at det er meg han vil ha og gjør alt han kan for å uttrykke og vise dette, inni meg sitter jeg likevel med en gnagende følelse av at han egentlig skulle ønske at jeg var en gutt...ihvertfall føler jeg det akkurat der og da. Andre som har opplevd noe liknende? Hva med dere som har "normal" analsex, utfører dere det på han også? Anonymous poster hash: a943c...6de Men, kanskje han fantaserer at du er en gutt når dere holder på. Men, han elsker jo deg! Og å fantasere er jo bare fint. Og at han også får utløp for noe som tenner han mens han er sammen med deg er jo også veldig fint for HAN. Men, om du blir litt usikker på det så si at det er greit å gjøre det en gang iblandt, med ikke så ofte, og at du føler deg litt for maskulin når du gjør det. (Men, det er vel noe av det han tenner på, tenker jeg) hva med å snakke med han om det, og at dere finner noe dere begge trives med ? Min kjæreste, vill ikke at jeg skal ha på strapon, men han liker en finger eller to oppi der Og det er hvertfall helt vanlig. Anonymous poster hash: 9bcb8...6d7
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #29 Skrevet 14. november 2013 En jeg pleide å ha sex med før elsket å bli fingra i rompa. Tror ikke det er så uvanlig Anonymous poster hash: a0961...f70
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #30 Skrevet 14. november 2013 Hvorfor er jeg så kjip at jeg bare tenker på bæsj under neglen :/ Så prippen jeg er da.. Anonymous poster hash: 49ddf...38d
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #31 Skrevet 14. november 2013 Hvorfor er jeg så kjip at jeg bare tenker på bæsj under neglen :/ Så prippen jeg er da.. Anonymous poster hash: 49ddf...38d Og jeg tenkte på blodige lange negler og hemoroider. Anonymous poster hash: 1ae82...576
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #32 Skrevet 14. november 2013 Vi har brukt både dildo og butplug på han. Det var jeg som spurte om å få prøve på han for jeg hadde hørt at menn har g-punktet der. Han var villig med på det. Orgasmene hans er sterkere. Jeg putter aldri fingrene inni. Når han har "kommet" får han ta ut butplugen selv, så slipper jeg å se om det evt er noe gris Pål:) Anonymous poster hash: bd94d...fc4
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #33 Skrevet 14. november 2013 Hva gjør man med denne fingeren som er opp i rumpa? Bare presser mot prostata? Har dere sex samtidig? *tørr ikke prøve før jeg skjønner dette * Anonymous poster hash: 666cd...444
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #34 Skrevet 14. november 2013 Vi har brukt både dildo og butplug på han. Det var jeg som spurte om å få prøve på han for jeg hadde hørt at menn har g-punktet der. Han var villig med på det. Orgasmene hans er sterkere. Jeg putter aldri fingrene inni. Når han har "kommet" får han ta ut butplugen selv, så slipper jeg å se om det evt er noe gris Pål:)Anonymous poster hash: bd94d...fc4 Men hva gjør dere når buttpluggen er på plass?? Anonymous poster hash: 666cd...444
ærlig talt Skrevet 14. november 2013 #35 Skrevet 14. november 2013 Hvorfor er jeg så kjip at jeg bare tenker på bæsj under neglen :/ Så prippen jeg er da.. Anonymous poster hash: 49ddf...38d Du er ikke den eneste som tenker på akkurat det 😉
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #36 Skrevet 14. november 2013 Her var mange spørsmål, så henger meg på. *nysgjerrig* Anonymous poster hash: 4ac42...056
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #37 Skrevet 14. november 2013 Hvorfor er jeg så kjip at jeg bare tenker på bæsj under neglen :/ Så prippen jeg er da.. Anonymous poster hash: 49ddf...38d Du er ikke den eneste som tenker på akkurat det Føler meg som verdens kjedeligste Anonymous poster hash: 49ddf...38d
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #38 Skrevet 14. november 2013 Hvis jeg putter en finger eller to i baken til mannen under akten kan jeg faktisk kjenne at han blir hardere og dessuten kommer han fortere! Og det er greit for min del, jeg kommer fort og han bruker litt tid. Han liker å ha noe baki der men har ikke utforsket så mye, så lenge han synes det er godt er det ok for meg. Skjønner at du kan føle deg lite kvinnelig, det hadde nok jeg også gjort. Egentlig drømmer jeg om en veldig dominant en som vet hva han vil og forsyner seg.. Anonymous poster hash: e92d7...396
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #39 Skrevet 14. november 2013 HI her igjen, gøy å se at det er så mange som har svart i løpet av kvelden. Til #20: jo jeg har fantasert om jenter da jeg var yngre, så jeg er en skikkelig hykler egentlig, hehe. Hjelper faktisk på selvfølelsen å lese om dere andre her inne. Den ekle følelsen av å ikke være tilstrekkelig nok sitter ikke så dypt, men den kommer litt i perioder. Da er det godt å se at vi ikke er så veldig unormale og jeg vet jo at han elsker meg Vi bruker analdusj før vi har analsex, da blir alt gullende rent. Trodde først at det skulle være skikkelig ubehagelig, men det fungerte overraskende enkelt og greit, og resultatet er upåklagelig. Veldig deilig å slippe å bekymre seg for lumske ting. Når det gjelder analplugg, så har vi ikke brukt dette så mye, så har ikke all verden med erfaring. Vi har brukt den et par ganger samtidig som han har vaginalt samleie med meg. Har også benyttet den alene i han, da har jeg rikket litt på den, men ikke tatt den så mye ut og inn. Den vi har kan man egentlig ikke bevege så mye på, det er en sånn prostatastimulerende plugg, så den er veldig bøyd. Det er jo egentlig bare noe man må føle seg fram med. Viktig å huske glidemiddel. Nå virker det kanskje som at vi har veldig mye alternativ sex, men sannheten er at vi kjøpte utstyret for en stund siden og har bare forsøkt oss fram et knippe ganger. Stort sett er vi veldig fornøyde med "vanlig" sex, men er spennende å gjøre ting litt annerledes en gang i blant. Jeg synes det er gøy å eksperimentere og har ikke problemer med å ha en finger i han, men det er denne knullingen med strap on som har vært rart for meg. Skal prøve å legge det fra meg og heller hylle han for å være så åpen og ærlig Til #22: Skal prøve å huske på det Anonymous poster hash: a943c...6de
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #40 Skrevet 14. november 2013 Hvorfor er jeg så kjip at jeg bare tenker på bæsj under neglen :/ Så prippen jeg er da.. Anonymous poster hash: 49ddf...38d Fordi du er intetanende og har ikke lest deg opp/ sjekket opp om emnet. Fordommer for det du ikke vet Trenger jeg å si at du tar feil? Anonymous poster hash: aba79...aea
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #41 Skrevet 14. november 2013 HI her igjen, gøy å se at det er så mange som har svart i løpet av kvelden. Til #20: jo jeg har fantasert om jenter da jeg var yngre, så jeg er en skikkelig hykler egentlig, hehe. Hjelper faktisk på selvfølelsen å lese om dere andre her inne. Den ekle følelsen av å ikke være tilstrekkelig nok sitter ikke så dypt, men den kommer litt i perioder. Da er det godt å se at vi ikke er så veldig unormale og jeg vet jo at han elsker meg Vi bruker analdusj før vi har analsex, da blir alt gullende rent. Trodde først at det skulle være skikkelig ubehagelig, men det fungerte overraskende enkelt og greit, og resultatet er upåklagelig. Veldig deilig å slippe å bekymre seg for lumske ting. Når det gjelder analplugg, så har vi ikke brukt dette så mye, så har ikke all verden med erfaring. Vi har brukt den et par ganger samtidig som han har vaginalt samleie med meg. Har også benyttet den alene i han, da har jeg rikket litt på den, men ikke tatt den så mye ut og inn. Den vi har kan man egentlig ikke bevege så mye på, det er en sånn prostatastimulerende plugg, så den er veldig bøyd. Det er jo egentlig bare noe man må føle seg fram med. Viktig å huske glidemiddel. Nå virker det kanskje som at vi har veldig mye alternativ sex, men sannheten er at vi kjøpte utstyret for en stund siden og har bare forsøkt oss fram et knippe ganger. Stort sett er vi veldig fornøyde med "vanlig" sex, men er spennende å gjøre ting litt annerledes en gang i blant. Jeg synes det er gøy å eksperimentere og har ikke problemer med å ha en finger i han, men det er denne knullingen med strap on som har vært rart for meg. Skal prøve å legge det fra meg og heller hylle han for å være så åpen og ærlig Til #22: Skal prøve å huske på det Anonymous poster hash: a943c...6de Si fra om du blir lei av han da ;-) Hehe neida. You go girl! Anonymous poster hash: aba79...aea
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #42 Skrevet 14. november 2013 Hvorfor er jeg så kjip at jeg bare tenker på bæsj under neglen :/ Så prippen jeg er da.. Anonymous poster hash: 49ddf...38d Fordi du er intetanende og har ikke lest deg opp/ sjekket opp om emnet. Fordommer for det du ikke vet Trenger jeg å si at du tar feil? Anonymous poster hash: aba79...aea Jeg har fått bæsj på meg under anallek, det er ikke så uvanlig. Anonymous poster hash: f968d...796
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå