Gå til innhold

Analsex på han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jenter. Håper ikke at dette innlegget her er fullstendig malplassert på dette forumet. Det finnes så mange useriøse som svarer på nettet, men her inne føler jeg at det er flere av de som svarer seriøst enn de som tuller. Over til saken...

Jeg og samboeren min har et trygt og lekent sexliv. Samboeren min har fantasert om å bli tatt analt og vi gikk til innkjøp av strap-on. Vi har utført dette noen ganger, han liker det veldig godt og jeg synes det er helt greit. Er jo deilig å se at han blir tent. Samtidig kjenner jeg at jeg sliter litt med selvfølelsen oppi det hele. Han er mer interessert i at jeg tar han analt enn omvendt. Synes det er litt rart... Han vil også heller at jeg bruker strap-on enn å bruke en vanlig dildo. Han er åpen mot meg at han har hatt bisexuelle fantasier tidligere, uten at fantasiene noen gang har blitt virkelighet. Jeg kjenner at jeg blir redd for at han egentlig ønsker noe mer enn jeg som jente kan tilby. 

Jeg ønsker egentlig ikke noe svar på om han liker jenter eller gutter eller hvordan det nå er. Det jeg egentlig lurer på er om det er noen andre som har kjærester/samboer/menn som liker å bli tatt analt. Lurer på hvor "normalt" dette er?

Anonymous poster hash: a943c...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg var sammen med en mann som likte det, og jeg synes og det var helt greit. Etterhvert begynte han å bruke mitt undertøy under akten, og mine smykker. Før det skjedde hadde jeg ingen problemer med å tilfredsstille han, det er jo tross alt der de har sitt gpunkt! At du føler det blir litt feil er kanskje fordi du mister din kvinnelighet oppi det hele? Hvertfall sånn jeg følte det, at jeg ble mer "mannen" under akten. Jeg ville være den som tok imot, ikke bare ga. Nå vet jeg ikke om det er sånn for deg, men sånn var det her. Og ja, tror det er helt normalt at de liker det!

Anonymous poster hash: e50e3...7ea

Skrevet

Takk for svar. Ja, det er akkurat sånn jeg føler det  - at jeg mister min kvinnelighet. Jeg liker at mannen er den "dominante" og det er han jo stort sett ellers når vi har sex. Han sier at han synes det er deilig at jeg noen ganger er den som har kontrollen også. Jeg kan gjerne ta kontrollen, men akkurat i forhold til analsex så føler jeg at jeg tar en maskulin rolle og det er ikke meg i det hele tatt. Mye av det er nok psykisk hos meg så det er godt å høre at det er normalt at menn liker det :)

Skrevet

Jeg har ikke store forståelsen for detre her, og synes strengt tatt tanken er litt æsj, men synes du fortjener et svar likevel. var i en vennegjeng tidligere i livet det det et par ganger ble snakket åpent om slike ting. (Selv satt jeg og rødmet i et hjørne.) Det kom frem at tre av de seks guttene i den gjengen var bisexuelle. Visstnok uten å ha vært på hverandre. Siden de hadde vokst opp i samme gate kan det tyde på at det kanskje ikke er så uvanlig. De kunne godt ha sex med gutter, men de påsto at de kun klarte å være forelska i jenter. Det var snakk om at de fleste gutter liker å ha analsex fordi de har et stinuleringspunkt inni der, som gir helt annerledes orgasmer. Nå skal det sies at jeg ikke har førstehåndskjennskap til dette. (No pun intended.) ;) Mulig samboeren din er bi, men mulig han også holder på å utvikle en fetish rundt dette. Hvis du ikke liker det bør du være tydelig på det. En forutsetning for et bra sexliv er at begges behov og grenser blir tatt hensyn til.

Skrevet

Takk for svar, Musemorbr. Selv synes jeg ikke at det er "æsj", føler bare at det er litt rart. Dere har kanskje ikke analsex på deg heller? Han vet at jeg er skeptisk til det og ville aldri ha presset meg. Samtidig vet jeg jo at han tenner på det og tenker at det kan være greit å gjøre det en gang i blant. Virker som at han har en fetisj rundt dette og om han er bi så gjør det egentlig ikke no så lenge det er meg han vil ha. Det er der jeg blir usikker også, han sier at det er meg han vil ha og gjør alt han kan for å uttrykke og vise dette, inni meg sitter jeg likevel med en gnagende følelse av at han egentlig skulle ønske at jeg var en gutt...ihvertfall føler jeg det akkurat der og da. 

Andre som har opplevd noe liknende? Hva med dere som har "normal" analsex, utfører dere det på han også?

Skrevet

Takk for svar. Ja, det er akkurat sånn jeg føler det - at jeg mister min kvinnelighet. Jeg liker at mannen er den "dominante" og det er han jo stort sett ellers når vi har sex. Han sier at han synes det er deilig at jeg noen ganger er den som har kontrollen også. Jeg kan gjerne ta kontrollen, men akkurat i forhold til analsex så føler jeg at jeg tar en maskulin rolle og det er ikke meg i det hele tatt. Mye av det er nok psykisk hos meg så det er godt å høre at det er normalt at menn liker det :)

Skjønner deg som sagt godt. Mitt tips er å snakke med han om det, om du kan. Si hva du føler. Si du gjerne kan gjøre det, men det må ikke være dominerende når dere har sex, at dere kan det litt, men ikke mest...Om du skjønner hva jeg mener? Det må ikke være mest fokus på det.

Skrevet

Takk for svar. Ja, det er akkurat sånn jeg føler det - at jeg mister min kvinnelighet. Jeg liker at mannen er den "dominante" og det er han jo stort sett ellers når vi har sex. Han sier at han synes det er deilig at jeg noen ganger er den som har kontrollen også. Jeg kan gjerne ta kontrollen, men akkurat i forhold til analsex så føler jeg at jeg tar en maskulin rolle og det er ikke meg i det hele tatt. Mye av det er nok psykisk hos meg så det er godt å høre at det er normalt at menn liker det :)

Skjønner deg som sagt godt. Mitt tips er å snakke med han om det, om du kan. Si hva du føler. Si du gjerne kan gjøre det, men det må ikke være dominerende når dere har sex, at dere kan det litt, men ikke mest...Om du skjønner hva jeg mener? Det må ikke være mest fokus på det.

Det skal jeg gjøre :) Har hintet litt om det tidligere, men det skader ikke å få det ut i klartekst. Jeg tror egentlig at han kommer til å skjønne det veldig godt og ta hensyn til det også. 

Skrevet

Det er helt vanlig at når en finner på noe nytt i sengen så vil en gjøre det hele tiden. Etter å ha hatt sex 1000 ganger vil en kanskje ha en pause fra de vanlige stillingene. Betyr ikke at han liker menn bedre enn kvinner eller at han ikke liker deg lengre. 

Om du føler deg som den mannlige delen og det plager deg kan du jo ta det opp?

Forøvrig er det mange menn som liker å bli dominert i sengen, da mange må være så dominerende på jobb og de synes det er deilig å slippe kontrollen.

Og hva så om han fantaserer om menn når han blir tatt med strap on? Alle har da til tider fantasier når en har sex? Selv fantaserte jeg en gang om en av de voksne karakterene i Harry Potter, kremt :rodme:  Betyr ikke at jeg ikke elsker mannen min mest, et sexliv skal være litt morsomt

Anonymous poster hash: adac5...afa
Skrevet

Det er helt vanlig at når en finner på noe nytt i sengen så vil en gjøre det hele tiden. Etter å ha hatt sex 1000 ganger vil en kanskje ha en pause fra de vanlige stillingene. Betyr ikke at han liker menn bedre enn kvinner eller at han ikke liker deg lengre. 

Om du føler deg som den mannlige delen og det plager deg kan du jo ta det opp?

Forøvrig er det mange menn som liker å bli dominert i sengen, da mange må være så dominerende på jobb og de synes det er deilig å slippe kontrollen.

Og hva så om han fantaserer om menn når han blir tatt med strap on? Alle har da til tider fantasier når en har sex? Selv fantaserte jeg en gang om en av de voksne karakterene i Harry Potter, kremt :rodme:  Betyr ikke at jeg ikke elsker mannen min mest, et sexliv skal være litt morsomt

Takk. Det er sånn jeg også har prøvd å tenke, men det er godt å høre det fra andre! Herlig med Harry Potter kommentaren forresten  :laugh:

Skrevet

Eksen min var som du beskriver din, og for meg var det helt ok. Nytelse er flott, og jeg har få sperrer der. Men det gjelder å finne en balanse, og sette grenser, sånn at man til enhver tid er komfortabel med det man holder på med.

Anonymous poster hash: 799c4...a4b

Skrevet

Det er ikke normalt her i huset, det hadde vært så turn-off for meg at jeg heller hadde sluttet å ha sex...

Men hvis det funker for dere så spiller det ingen rolle hva JEG mener er normalt ;)

Skrevet

Det er ikke normalt her i huset, det hadde vært så turn-off for meg at jeg heller hadde sluttet å ha sex...

Men hvis det funker for dere så spiller det ingen rolle hva JEG mener er normalt ;)

Hehe, har full forståelse for at det ikke er greit for alle. Egentlig er jeg mer interessert i å høre om det er flere menn som liker å bli "tatt" og ikke damenes syn på det. 

Skrevet

Hehe, har full forståelse for at det ikke er greit for alle. Egentlig er jeg mer interessert i å høre om det er flere menn som liker å bli "tatt" og ikke damenes syn på det. 

Min mann liker å bli tatt i bakdøren. Har ikke strap on, men tenker at det kanskje fordi han er litt flau for å spør om vi kan bruke. Kanskje jeg skal kjøpe en...  Men vi gjør det ikke så ofte, så det har ikke tatt over "vanlig" sexliv (men hva er vanlig uansett? Misjonæren med lyset av?)

Tok 4 år sammen og en veldig full nyttårsfeiring før han innrømmet at han ville prøve en sexleke baki.

Tror det er mange menn som vil, men ikke tør å innrømme det fordi det er så intimt/flaut/ikke maskulint osv.

Skrevet

Min mann liker å bli tatt i bakdøren. Har ikke strap on, men tenker at det kanskje fordi han er litt flau for å spør om vi kan bruke. Kanskje jeg skal kjøpe en...  Men vi gjør det ikke så ofte, så det har ikke tatt over "vanlig" sexliv (men hva er vanlig uansett? Misjonæren med lyset av?)

Tok 4 år sammen og en veldig full nyttårsfeiring før han innrømmet at han ville prøve en sexleke baki.

Tror det er mange menn som vil, men ikke tør å innrømme det fordi det er så intimt/flaut/ikke maskulint osv.

Så godt å høre. Ja, tror det er mye tabufølelser rundt det å ville ha analsex som gutt - det er nok den jeg føler på også.

Du får overraske han med en strap on, hehe, men må innrømme at det var ganske krevende første gang. Kom liksom ikke opp til inngangen da jeg stod bak han, haha. 

Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort det på min mann. Selv om jeg liker at han dominerer, tar jeg gjerne kontrollen av og til. Får bruke vibrator på han da ;-) 

Å sette han i bås som bi eller homofil blir helt feil. Mennene har tross alt sitt g-punkt der og du skal heller sette pris på at han er så frigjort :)

Anonymous poster hash: aba79...aea
Skrevet

OFF ;D

Anonymous poster hash: febb8...32d
Skrevet

Jeg gjorde det på min ex fordi han ville det. Jeg fikk overhode ikke noe ut av det selv, syntes egntlig bare det var en litt latterlig situasjon er å være i, men hvis det er det han tenner på så hvorfor ikke.

Jeg ga han ofte g-punkts orgasmer og da må man jo bruke fingeren bak.

Anonymous poster hash: 2c248...c93
Skrevet

Jeg skulle gjerne gjort det på min mann. Selv om jeg liker at han dominerer, tar jeg gjerne kontrollen av og til. Får bruke vibrator på han da ;-) 

Å sette han i bås som bi eller homofil blir helt feil. Mennene har tross alt sitt g-punkt der og du skal heller sette pris på at han er så frigjort :)

Herlig at det er flere som skriver at det er greit :) Legningen hans har gjort meg usikker tidligere fordi han har hatt bifile fantasier, men ble forsterket av dette ønske. Jeg er redd for å være den naive dama som finner ut at mannen er homofil når vi blir 50 og ender opp alene og forlatt. Han forsikrer meg derimot på så mange andre områder at det egentlig ikke burde være et problem. 

Skrevet

Jeg gjorde det på min ex fordi han ville det. Jeg fikk overhode ikke noe ut av det selv, syntes egntlig bare det var en litt latterlig situasjon er å være i, men hvis det er det han tenner på så hvorfor ikke.

Jeg ga han ofte g-punkts orgasmer og da må man jo bruke fingeren bak.

Anonymous poster hash: 2c248...c93

Godt å høre at det er flere gutter som liker det i alle fall :) Den der g-punkts orgasmen har jeg forsøkt meg på uten hell. Satt og leste meg opp på nettet i håp om å kunne gi han en orgasmisk opplevelse, men feila der dessverre :P . Vi har ikke forsøkt så mange ganger da, så kan jo tenkes at jeg får det til etterhvert.

HI

Skrevet

Herlig at det er flere som skriver at det er greit :) Legningen hans har gjort meg usikker tidligere fordi han har hatt bifile fantasier, men ble forsterket av dette ønske. Jeg er redd for å være den naive dama som finner ut at mannen er homofil når vi blir 50 og ender opp alene og forlatt. Han forsikrer meg derimot på så mange andre områder at det egentlig ikke burde være et problem. 

Har du aldri selv fantasert om jentesex? Selv har jeg både fantasert og utlevd det. Men føler meg likevel 100% hetro. Mannen min er alt for meg, uansett hva mine fantasier går ut på. Det er det som er så fint med fantasier :)

Skrevet

Min mann har nevnt at han ønsker å prøve. Han får helt fantastiske kriblinger når jeg presser i perineum og det har da utviklet seg til at han ønsker "mer". Vi har gått til innkjøp av en buttplug men har enda ikke brukt den. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre.. Han har heller ikke gjort det før så han kan heller ikke fortelle meg.. Jeg liker ikke helt tanken å ta bak der heller pga bakterier.. Vet ikke om jeg greier å nyte resten av akten uten å skrivne hendene først?

Kan noen fortelle hva man gjør? Putter man den inn og runder han samtidig eller bruke man bare buttpluggen?

Anonymous poster hash: 666cd...444

Skrevet

Jeg liker ikke helt tanken å ta bak der heller pga bakterier..

Husk på at det var sånn AIDS ble til.

Anonymous poster hash: 09c65...554

Skrevet

hehehe. Dagens.

Skrevet

HAHAHA nå fikk jeg latterkrampe...ja jøss, håper du ikke er seriøs, for da mangler du en vesentlig del av allmennkunnskapen...

Skrevet

HAHAHA nå fikk jeg latterkrampe...ja jøss, håper du ikke er seriøs, for da mangler du en vesentlig del av allmennkunnskapen...

Alle vet at det kom fra homofile misjonærer som hadde orgier med aper.

Anonymous poster hash: 1ae82...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...