Lurifaxa Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Jeg har stekt smultringer og har masse fett igjen i kjelen. Noen som vet om jeg kan avkjøle denne og gi de til fuglene ute eller må fettet være helt nytt?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Er ikke fett skadelig for fuglene??? Anonymous poster hash: f589d...28c
Lurifaxa Skrevet 14. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2013 Jeg trodde det var vanlig å fylle masse fett og frø oppe i melkekartonger, klippe hull og henge opp ute. Det gjorde vi på skolen når vi var små i alle fall.. Trodde ikke det var skadelig?
Følelsesvims Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Tror det er mye annet som er mer skadelig for fuglene enn litt fett (Katter, biler, kulde, vindmøller, større fugler...)
Musemorbr / Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Jeg tror fint du kan gjøre det. Smultringrestene er sikkert bare med på å øke næringen i det. Det man skal være forsiktig med er ting som har fått bli dårlig. Gammelt brød er bra, men ikke hvis det er muggent. Ost er noe de elsker, men en bit ost med litt mugg på kan for eksempel drepe en liten fugl.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Fett er overhodet ikke skadelig, tvert imot, det er det de trenger aller mest i kulda. Du kan helt sikkert fint lage meiseboller av det fettet, bare det ikke er salt i det. Anonymous poster hash: a147b...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå