Gå til innhold

Dere som har jentebarn, hva heter de? :)

Anbefalte innlegg

Trodde guttenavn kom til å bli det mest håpløse, men nå viser det seg å være stikk motsatt. Det finnes så mange flotte jentenavn, men vi har så utrolig ulik smak. Derfor leter jeg etter "nye navn" jeg kan presentere for mannen, i håp om at vi finner et vi begge liker :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144096759-dere-som-har-jentebarn-hva-heter-de/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maia Linnea, Mie Filippa, Lilly Johanna, Jenny Matilda og Emma Natalie :) Her har vi også veldig forskjellig smak, så vet hvordan du har det,hehe ;) Vi bruker bare Linnea, Matilda, Filippa, Matilda og Natalie i hverdagen :)

Maia Linnea, Mie Filippa, Lilly Johanna, Jenny Matilda og Emma Natalie :) Her har vi også veldig forskjellig smak, så vet hvordan du har det,hehe ;) Vi bruker bare Linnea, Matilda, Filippa, Matilda og Natalie i hverdagen :)

Der har du min smak ja! :D Mange av disse navnene er på min liste, men mannen er ikke enig :( Han synes Jenny er ok, så det er en liten mulighet :D Emma liker vi begge to, men det er oppbrukt i nær familie..

Endret av MiniMuffin♥Liten i magen

Annonse

Du tuller nå ikke sant?

Anonymous poster hash: 3e73d...dcd

Du tuller nå ikke sant?Anonymous poster hash: 3e73d...dcd

Nei?:) Men det er nok å holde styr på ja, ser nå at jeg hadde nevt Matilda to ganger, og glemt Johanna ;) Hehe :-)

Annonse

Har ingen jente (muligens en i magen).

Noen av de navna jeg har tenkt på er Hedda, Erle, Live, Henrikke, Lena...

Ville brukt Oline, Olivia eller Rikke men de er oppbrukt i nær familie. Skulle aldri foreslått dem til familie da vi fikk gutt første gang... ;)

Synes også guttenavn er lettere...

Anonymous poster hash: 1e2bf...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...