Gå til innhold

Understell til emmaljunga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er flere som bruker anonymfoum istedenfor alle andre forumene så jeg håper sjansen er større får å få svar her.

Jeg har bestemt meg får å kjøpe emmaljunga duo Edge, men er ikke helt sikker på hvilket understell jeg skal velge, vognen vil bli brukt på grus/dårlig asfalt og endel dårlig måkene veier siden vi bor litt ute på landet.

Er det noen som har gode eller dårlige erfaringer de vil dele?

Anonymous poster hash: 6fef4...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kusinen min bor på landet med bare grus og dårlige veier, og hun er veldig fornøyd med sport cryptonite.

Anonymous poster hash: 5b059...4a1
Skrevet

anbefaler sport, det har vært supert å bruke her. :)

Anonymous poster hash: 5bbab...8a9
Skrevet

Vi har classic cryptonite, bor på landet. Er veldig fornøyd :) har hørt litt negative ting om håndtaket på sport understellet, som at det lett knekker, men har ikke erfaringer med dette selv.

Skrevet

Jeg har sportsunderstell. Syns det er supert. Den er som en traktor. Kommer seg godt frem over humper og dumper. Ser virkelig ut som barnet har det behagelig i vogna, takket være fjæring og comforten som understellet gir! Det at dette understellet er litt tyngre gjør ikke noe for den har en utrolig evne til komme seg frem :) elsker min vogn. Ingen over- ingen ved siden!

Anonymous poster hash: b9380...50c

Skrevet

Jeg har hatt begge og liker classic best. Føles som det triller lettere på en måte :)

Skrevet

Tusen takk for svar, ser det er litt delte meninger her, men flest nevner sport.

Tyngden på sport hjelper kanskje til å holde den litt stabil vil jeg tro? Har også to barn fra før å minstemann kan finne på å klatre på vogna så det er viktig att den ikke velter så lett.

Men går stoff kurven Ann å ta av får å vaske? Ser får meg att den blir lett møkkete når man henter unga i bhg å legger en parkdress eller ett par støvler under, all sanda har liksom ingen sted å ta veien...

Anonymous poster hash: 6fef4...73d

Skrevet

Har sportsunderstellet. Den kurven under blir fort full av sand og må støvsuges med jevne mellomrom. Hadde vært enklere med en vanlig kurv. Ellers er jeg veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 64eed...03f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...