Gå til innhold

Dere som er usikre på om dere skal ha flere barn. Hva gjør dere med alt utstyret?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har nå 2 barn. Jeg klarer ikke å legge fra meg drømmen om 3 barn. Jeg har veldig lyst, men vi kan ikke ta noen bestemmelser før neste vinter. Jeg tar vare på alt av utstyr, og siden vi har en av hver blir det lett masse som tar plass. Mannen min prøvde seg med å si vi evt kan kjøpe alt nytt neste gang, men siden jeg skal ned i stilling, så er jeg økonomisk og lar barna arve av hverandre.

Saken er at jeg sitter nå og er livredd for at svigerinna mi skal komme med en positiv test. Alle forventer at vi nå er ferdige siden vi har en av hver, og jeg vet det blir forventet at hun skal arve litt.. Blææ.. Kunne ønske jeg var sånn jente som bare visste at 2 var nok! Tror jeg kommer til å tviholde på babyklærna til jeg blir bestemor eller no.. :(

Anonymous poster hash: 7d371...854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjer det noko om svigerinna di får låne litt? Om de går for nr 3 vil vel tenesta bli gjengjeldt, slik at det av ditt utstyr som er blitt litt slitt er erstatta av anna som er nyare?

Endret av ★
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker det samme, kan du ikke bare si det som det er, at dere ikke er bombesikre på at dere ikke vil trenge det senere og gjerne vil ha det tilbake? Så trenger du kanskje ikke låne ut akkurat det du er veldig glad i og er redd for at skal bli slitt/ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster fikk alt utstyret etter min første. Min andre søster fikk alt utstyret etter henne igjen. Og nå når jeg fikk nummer 2 fikk jeg utstyret etter dem igjen. Det er selvfølgelig mye som ble slitt og måtte skiftes ut. Mine søstre kjøpte en del nytt som jeg nå får nyte godt av.

Jeg skal ha en til etter denne. Men blir min svigerinne eller søstrene mine gravid før meg så får de selvfølgelig det utstyret de trenger og vil ha. Blir vi gravide samtidig ville jeg delt litt imellom oss slik at det ikke blir for mye utlegg på hver.

Har tross alt etter 4 barn tilsammen fordelt på oss søsken omtrent 500 plagg fra str 44 til 80 :) Min gutt begynte på str 62 denne uken og fikk ikke engang brukt alt i str 50 og 56.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...