Mamalarma Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Tips ønskes med stor takk Jeg er ikke en kreativ sjel, så dette med å lage julepynt er helt utenfor min komfortsone. Men guttungen har spurt om å få lov, så da må mamma trø til. Tips til hva vi kan lage OG med bruksanvisning????? Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Kansje enklest og sansynligvis billigst å kjøpe et ferdig sett med materialer og bruksanvisning. Ellers er det enkleste gjerne å lage julekort og julekurver i papir. Anonymous poster hash: e37a5...d71
frk.Lykkeliten<3 Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Hva med å perle eller lage julelenker ? Anbefale panduro ? masse gode ideer der, og gode råd http://www.youtube.com/watch?v=-3qd1lhIZdk
Mamalarma Skrevet 14. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2013 Takk for tips.Tenkte også å lage noen julegaver til besteforeldre og en oldemor. Får ta meg en tur på Panduro Hobby i dag ja, det var lurt.
klg,2 boys now:) Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Lagde noe kult her om dagen Blås opp en vannballong Ta garn ull og ha på masse lim surr garnet rundt ballongen. Vent til d blir tørt å har du julekule.tatta Evt kjøp glasshjerter og gliterlim og skriv bestemor f eks så strø glitter på
Mamalarma Skrevet 14. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2013 Lagde noe kult her om dagen Blås opp en vannballong Ta garn ull og ha på masse lim surr garnet rundt ballongen. Vent til d blir tørt å har du julekule.tatta Evt kjøp glasshjerter og gliterlim og skriv bestemor f eks så strø glitter på Takk for tips. Glasshjerte og lim hørtes jo gøy ut da. Hvor selges det? Panduro Hobby?? Aner ikke om andre hobbybutikker i Bergen og omegn.
klg,2 boys now:) Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Ja kjøpte på panduro.4 hjerter for 39kr tror jeg det var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå