Gå til innhold

Hvor mange barn har du? Og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma til fire, tre på jorden og en i himmelen.

Skulle gjerne hatt en til, men alder og vanskelige svangerskap setter en stopper for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 5....planen var 3 ;) Veldig fornøyd med at det ble forandringer i den planen!

Skrevet

Har tre. Akkurat som planlagt og ønsket.

Skrevet

Har 1 og har alltid ønsket meg minimum 2 barn, men maks 4. Desverre ser dette ut til å bli min store sorg i livet da mannen som har 2 fra før plutselig ikke vil ha flere barn. Han sier kansje om noen år, men barnet er allerede 3 år og jeg ønsker ikke så stort hopp, synes aldreshoppet allerede begynner å bli stort. Mitt største ønske i livet er at barnet mitt skal få en søster eller bror å vokse opp sammen med og som er på nogelunde samme aldersnivå. Ser jo hvor mye glede de store barna til mannen har av hverandre på ferier ol siden det bare er 2 år mellom de. Sorgen over dette er så stor at jeg føles meg mislykket som mor. Vurderer seriøst å gå fra mannen og bli gravid ved ett uhell for å få det etterlengtede barnet. 

Anonymous poster hash: 2a2ab...279
Skrevet

Har aldri sett for meg noe eksakt tall over hvor mange unger jeg skal ha, men jeg har tre jenter og to bonusgutter og er veldig fornøyd med det :)

Skrevet

Har ett barn, og er gravid nå. Ønsker meg foreløpig to, kanskje en attpåklatt om en del år? :) vel, foreløpig to ihvertfall ;)

Skrevet

Jeg har fire. Har alltid sagt at jeg ønsket meg tre, kanskje fire. 

Når jeg hadde tre var jeg godt fornøyd med det, men plutselig kom nr fire. Nå går jeg og drømmer litt om nr 5 i det skjulte :)

Anonymous poster hash: 27d2e...d86
Skrevet

Har 3. Ønsket meg 5... Men jeg er nå 33 og eldste barnet er 13 og jeg har ingen mann, så det stopper seg selv litt..

Anonymous poster hash: 895f8...586

Skrevet

har en og venter en, og har alltid sagt jeg vil ha 3:) Aner ikke om det blir det, men helt sikkert, siden jeg  bare er 24 år enda:)

Anonymous poster hash: a2116...f1b
Skrevet

Hadde vel egentlig lyst på ett barn i utgangspunktet. Men det var jo så vanvittig flott, så da ønsket jeg meg ett til, og da det var så utrolig hyggelig med disse to ble det en nummer tre. Synes dette er akkurat passe for oss.

Skrevet

Har tre, alltid tenkt at jeg skulle få fire barn. Men med hyperemisis i alle svangerskapene så orker jeg ikke tanken på en graviditet til. Mannen sier det er nok :) Så vi får se...

Skrevet

Har to, ønsket meg to :-) Har en av hver, det var ikke så viktig for meg, men jeg er jo glad for at det ble akkurat dem :-)

Skrevet

Har alltid sagt at jeg ønsker meg to barn. Men etter at vi har fått to, så ønsker jeg ett barn til, bare ikke helt enda :-)

Skrevet

Har ett barn foreløpig, ønsker meg to, muligens tre :)

Skrevet

Er gravid med førstemann nå. Ønsker meg 4 eller 5 barn. :)

Skrevet

Har egentlig aldri tenkt over det.. I min ungdom skulle jeg ALDRI ha barn, så traff jeg faren til mine to eldste, og da tenkte jeg ikke på annet enn å få barn :) Vi slet med å få det til, så løsningen ble adopsjon. Tanken var nok derfor at to var tallet for oss.

Nå er nummer 4 på vei :) De to yngste har ikke samme far som de to eldste.

Skrevet

Har et barn jeg er mamma til og et barn jeg er stemor til.

Vil gjerne ha et barn til som er biologisk fordi jeg elsket å være gravid.

Men kunne godt tenkt meg et forsterbarn eller adoptivbarn også. For jeg har så mye kjærlighet til de som trenger det litt ekstra.

Skrevet

Vi vurderte lenge om vi skulle gå for nr 3 siden vi var så heldige å få en av hvert kjønn :) i tillegg var yngste ferdig med bleier og vi kjente det var godt at de ble mer selvstendige. Vi gikk for nr 3 og er veldig glad for det. Kunne nesten tenkte meg en til om noen år, men tror mannen synes det er nok :) jeg kommer nok alltid til å være babysyk :)

Skrevet

Har 5 (to døde etter fødsel), så bare 3 som lever. Planen var egentlig to :P 
Ville ikke vært foruten noen, men nå er det stopp! :)

Anonymous poster hash: 8cc1e...d14
Skrevet (endret)

Har 2, planen er 4, men vi får se om noen år. 

Er fortsatt ung så mye kan skje :)

Mulig det blir ett adoptivbarn/fosterbarn og ett biologisk da jeg har 2 ganske vanskelige og trøblete svangerskap bak meg nå. 

Endret av Westroze© ♀+?
Skrevet

3, har ønsket meg 2. 

utrolig lykkelig med de tre jeg var så heldig å få.. :)

Skrevet

Vi har 2 barn. Jeg ønsket meg 3-4 barn. Mannen ønsket seg 2-3. Etter nr.2 kom som hadde veldig masse ekstra utfordringer med seg så la vi det på hylla. Etter dette har det aldri vært ønsket med flere barn.

Skrevet

Hadde alltid sett for meg 2 barn, men lot meg overtale til å få nr 3. Og plutselig ble jeg visst gravid med nr 4 :)

Så jeg doblet faktisk antallet ;)

Er strålende fornøyd med banden min, men det holder nå. 3 barn på 4 år ble heftig ;)

Er på tide å starte en ny epoke i livet som ikke innebærer amming, nattevåk og barnehagebarn. Skal bli greit det også :)

Anonymous poster hash: 26f62...561

Skrevet

Har 2 og ønsket 2. Tenker ofte på å få en tredje, men d tror jeg ikke at jeg takler! Er sliten nok som det er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...