HeltAnonym Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Dere som har Kaffemaskin, hvilket merke er bra??
HeltAnonym Skrevet 14. november 2013 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2013 Nei tenker på de i 500 - 1500 kr klassen selvfølgelig ;-)
Fae Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Nei tenker på de i 500 - 1500 kr klassen selvfølgelig ;-) Vel, tassimo sin kaffe smaker godt, samme med cappuchinoen. Min man elsker den varme sjokoladen, men jeg er ikke fan. Foretrekker nesquick i microen selv. Det viktigste er at du velger det merket du synes har best kaffe etter din smak Har du muligheten til å prøve de forskjellige, ville jeg gjort det.
Jern-Erna Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Jeg foretrekker kaffemaskin som kverner kaffebønner.. Da kan vi bruke forskjellig kaffe, alt etter behov og hva vi har lyst på
HeltAnonym Skrevet 14. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2013 Jeg foretrekker kaffemaskin som kverner kaffebønner.. Da kan vi bruke forskjellig kaffe, alt etter behov og hva vi har lyst på Hvilket merke har dere da? Jeg er grønn på kaffe, så dette er julegave til min samboer
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Viss det bare er til vanlig kaffe, Mocca Master:)
Cat.68 Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Tassimo, er kjempefornøyd med den. Den har best kaffe synes jeg.
Appelsinpiken Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Nespresso! Vi har med melkesteamer, elsker den vi har også tassimo, som vi er godt fornøyd med. Ikke like god kaffi, men her har vi muligheter til kakao og andre drikker
HeltAnonym Skrevet 14. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2013 Viktig at det er mulig å lage varm sjokolade på også ;-) tusen takk for svar dere :-) flere erfaringer?
☆☆☆ Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Senseo har god svart kaffi, men er ubrukelig på anna. Dolce gusto er ikkje topp på svart kaffi, men god på espresso, kaffidrikkar, te osv.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #11 Skrevet 14. november 2013 Nespresso! Vi har med melkesteamer, elsker den vi har også tassimo, som vi er godt fornøyd med. Ikke like god kaffi, men her har vi muligheter til kakao og andre drikker Enig med denne. Vi har den fra nespresso der du har en melkebeholder som kan tas av og sette i kjøleskapet. Vat litt skeptisk da jeg kjøpte den, men er nå superfornly. Bortsett fra at jeg nå drikker enda mer kaffe enn før - jeg som allerede drakk for mye kaffe. Anonymous poster hash: 36127...bfc
Jern-Erna Skrevet 14. november 2013 #12 Skrevet 14. november 2013 Jeg foretrekker kaffemaskin som kverner kaffebønner.. Da kan vi bruke forskjellig kaffe, alt etter behov og hva vi har lyst på Hvilket merke har dere da? Jeg er grønn på kaffe, så dette er julegave til min samboer Vi har en delonghi magnifica - men den begynner å bli noen år gammel nå (i hvert fall 6 år).. Vi bruker alt fra helt vanlig Friele kaffe kjøpt på rema 1000 til dyrere kaffe fra kaffebrenneriet osv..
storepus Skrevet 14. november 2013 #13 Skrevet 14. november 2013 Dolce gusto her Jeg drikker ikke kaffe selv, men mannen er veldig fornøyd med den God sjokolade, te på den :)
Love my kidz Skrevet 14. november 2013 #14 Skrevet 14. november 2013 Elsker min Dolce Gusto, er god kaffe, og lett å få kjøpt nye kapsler. Men jeg drømmer om å ha ei maskin der man bruker kaffebønner. Fikk servert det hos noen og DET var den beste kaffen ever!!
HeltAnonym Skrevet 14. november 2013 Forfatter #15 Skrevet 14. november 2013 Hva med den kaffimaskina som er på tilbud på Coop nå? Er den bra? Bosh tassimo..
It's all about me Skrevet 14. november 2013 #16 Skrevet 14. november 2013 Nespresso Maestria+ Den er helt superduper. Ved latte, ved å skru av før esspressoen kommer oppi melkeskummet kan du ha sjokolade oppi istedenfor og lagekaakao.
Von Hertelhofen Skrevet 14. november 2013 #17 Skrevet 14. november 2013 Jeg har dolche gusto, og den har stått innerst i kjøkkenskapet i ett års tid Jeg lager bedre kaffe i presskannen min for å si det slik....
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #18 Skrevet 14. november 2013 jeg har dolce gusto og er veldig fornøyd! men virker som den har et dårlig rykte, kanskje jeg bare ikke er så kresen på kaffe hehe. er student så kjøpte bare den som var på salg. liker også at kapslene selges i vanlige matbutikker Anonymous poster hash: 3d939...1af
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #19 Skrevet 15. november 2013 jeg har dolce gusto og er veldig fornøyd! men virker som den har et dårlig rykte, kanskje jeg bare ikke er så kresen på kaffe hehe. er student så kjøpte bare den som var på salg. liker også at kapslene selges i vanlige matbutikker Anonymous poster hash: 3d939...1af Tassimokapslene Finnes også i matbutikken. Jeg synes personlig tassimokaffen er mye bedre en dolce gusto kaffen. Anonymous poster hash: f2421...17d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #21 Skrevet 15. november 2013 Nespresso er best,uten tvil! Anonymous poster hash: feb1f...140
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #22 Skrevet 15. november 2013 Fornøyd med min Dolce gusto. Men ønsker meg en som kverner bønner så det blir den dagen vi kjøper hus og får nytt kjøkken Anonymous poster hash: 49b61...3b8
DramaMama Skrevet 15. november 2013 #23 Skrevet 15. november 2013 Vi har både Dolce Gusto, Nespresso med melkesteamer og Tassimo. Dolce Gusto blir aldri brukt og står innerst i et skap. Ikke spesielt gode drikker, og tungvint at man må beregne væskemengde selv. Nespressoen lager den desidert beste kaffen, og kaffedrikkene, men der kan man ikke lage te, varm sjokolade o.l. Dessuten er det tungvint å bestille kapsler på nett synes jeg. Derfor bruker vi Tassimo, som har god kaffe og andre drikker, og er enkel å bruke.
Anders J Skrevet 17. november 2013 #24 Skrevet 17. november 2013 Heisann, Hvis du skal ha en god kaffemaskin så bør du opp i ca 3000 kr pluss. Hvis du spanderer under dette så får du medioker kvalitet. Her finnes det mange gode maskiner http://www.espresso-maskiner.no/kaffemaskiner.html Jeg har en Electra casa a leva som jeg trives meget godt med :-). Et tips.. bruk riktig kaffe ikke kapsler. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå