Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Noen ganger når jeg går ute eller er i butikken, og kanskje ikke føler meg på det fresh'este. Eller jeg ser mange pene damer/jenter ute og føler meg liten og grå. Da føler jeg at jeg ser ut som SHREK, altså jeg føler at ansiktet mitt er bleikt og stygt, at ringene er svarte rundt øynene, at håret ligger rart, at munnen min er ekkel, at øynene er stygge osv. Rumpa stor og låra feite. Men mest ansiktet. Noen ganger når jeg går ut eller er i butikke, og jeg føler meg ganske velstelt og fin, nye klær og sånt. Og jeg ikke treffer på disse unge, pene menneskene. Eller jeg treffer på de men ser de ikke. Da føler jeg at jeg ser ut som en eller annen Top-model. At munnen min er sexy, øynene vakre. Håret flagrer og er nydelig. Man (menn) snur seg etter meg og ser meg. Og har lyst på meg. Er det ikke rart hvor mye av det vi tenker, kommer fra vårt eget hode. Tipper at jeg ser omtrent lik ut disse to dagene, men selvtilliten skinner kanskje igjennom på den "fine" dagen. Kanskje det som utgjør utstrålinga. Kanskje det er noe i det da. Kanskje ingen ser meg den "dårlige" dagen, for jeg går rundt med et ønske om å ikke bli sett. Mens den andre dagen så går jeg ut med hodet høyt og føler meg fin og ingen andre skal få ødelegge den følelsen - det stråler kanskje mer av meg da? Er det ikke rart? Anonymous poster hash: 1aeb6...819
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Jo, det er det Vi burde i grunn tatt lærdom av det... Anonymous poster hash: a85fd...b40
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Tøff i pyjamas, med De Lillos... Teksten er vel ikke tatt helt ut av det blå. Anonymous poster hash: a4c35...d76
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Tøff i pyjamas, med De Lillos... Teksten er vel ikke tatt helt ut av det blå. Anonymous poster hash: a4c35...d76 Hi Haha....har aldri hørt på teksten her før...kunne bare refrenget. Men jaggu...det var som om jeg skulle sagt det selv Anonymous poster hash: 1aeb6...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå