Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Noen som har kjennskap til det? Anonymous poster hash: 5d495...f92
Babykilo Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Haha! Når man når et visst punkt blir det jo sånn.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Jeg har en mamma som er alkoholiker og jeg er medavhengig. Jeg har så lenge jeg kan huske tilpasset meg henne og hennes misbruk. Jeg er lojal mot hennes misbruk, jeg har relasjonsproblemer og jeg har lav selvfølelse. Jeg har kommet meg ut av "offerollen" og jeg takler nå mennesker som drikker alkohol, men jeg takler dårlig fulle folk som er høylytte og jeg har lange perioder der jeg skylder på meg selv fordi mamma drikker. Anonymous poster hash: 70ba0...ffb
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Jeg har en mamma som er alkoholiker og jeg er medavhengig. Jeg har så lenge jeg kan huske tilpasset meg henne og hennes misbruk. Jeg er lojal mot hennes misbruk, jeg har relasjonsproblemer og jeg har lav selvfølelse. Jeg har kommet meg ut av "offerollen" og jeg takler nå mennesker som drikker alkohol, men jeg takler dårlig fulle folk som er høylytte og jeg har lange perioder der jeg skylder på meg selv fordi mamma drikker. Anonymous poster hash: 70ba0...ffb ps. medavhengig og muliggjører (som enabler betyr) er ikke det samme Anonymous poster hash: 70ba0...ffb
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Jeg har en mamma som er alkoholiker og jeg er medavhengig. Jeg har så lenge jeg kan huske tilpasset meg henne og hennes misbruk. Jeg er lojal mot hennes misbruk, jeg har relasjonsproblemer og jeg har lav selvfølelse. Jeg har kommet meg ut av "offerollen" og jeg takler nå mennesker som drikker alkohol, men jeg takler dårlig fulle folk som er høylytte og jeg har lange perioder der jeg skylder på meg selv fordi mamma drikker. Anonymous poster hash: 70ba0...ffb ps. medavhengig og muliggjører (som enabler betyr) er ikke det samme Anonymous poster hash: 70ba0...ffb Aller først vil jeg si at det er utrolig trist at du har måttet gjennomleve det du har gjort, men mer viktig er det å få sagt hvor bra det er at du har klart å komme ut av offerrollen og klarer å leve ditt eget liv i større grad nå enn før. Jeg vet at det er en tøff prosess. Dernest: takk for at du påpekte dette, så slapp jeg. Anonymous poster hash: 53963...953
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå