Lille- MO Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Gutten på drøye 2,5 har lenge tisset på do/potte og går stort sett i truse. Bæsje har til nå vært fullstendig uaktuelt før han i går plutselig ville bæsje på do i stedet for å få på seg en bleie.Han var litt usikker og virket ikke så komfortabel med det, tross all skryt fra meg. Nå vil jeg oppmuntre skikkelig da vi først er så godt i gang. Men kan jeg gi klistremerker på kun bæsjing? Har kjøpt inn en liten blokk og merker og tenkte han skulle få en liten overraskelse når han har bæsjet 7 ganger. Hvordan gjør dere det?
Giss Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Jeg lagde et skjema med rett antall felter, så pakket jeg presangen inn i papir så man ikke kunne se hva det var og la den på et synlig men høyt sted på badet. Hver gang hun var på do kunne hun se pakken. Et klistermerke pr succes og til slutt var presangen hennes. Etter det ble det ikke hengt opp noe nytt skjema og det ble ikke mer masing om klistermerker eller pakker heller.
Lille- MO Skrevet 14. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2013 Takk for svar og å la pakken ligge synlig er sikkert lurt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå