Gå til innhold

Ettåring kastet opp.. Stor hvit 'klump'..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettåringen kastet akkurat opp over hele seg.. Midt under frokosten, så det kom selvfølgelig mye melk og frokostblanding + en ganske stor avlang hvit 'klump'

Hva kan det være?

Kan det være grøten fra i går kveld som har ligget som en klump i magen?

Tenkte papir med en gang, for han er helt ekstrem på å løpe inn på badet og gnage i vei på dopapiret.. Men det var liksom ikke papirkonsistens heller.. :/

Anonymous poster hash: 0f858...326

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får barnet vanlig melk?

Jeg passet et barn for noen år siden som et par ganger i uken plutselig kastet opp slike hvite klumper, viste seg at hun ikke tålte noe i melka og magen ikke klarte å bli kvitt dette på vanlig måte og det derfor kom opp igjen slik, var ikke farlig men selvsagt ubehagelig for ungen, de sluttet med vanlig melk og problemet forsvant

Ellers så er det ikke bra å få i seg papir spesielt ikke  i mengder så jeg ville virkelig gjort talt jeg kunne for å hindre at barnet spiser dette, det kan utvikle seg til å bli svært skadelig og livstrunede

Anonymous poster hash: 4b1ea...f8a
Skrevet

når melka har vært i magen en liten stund blir den til hvite klumper. Tipper det er det du så i oppkastet. Det trenger ikke nødvendigvis bety at barnet ikke tåler melk, men du burde nok nevne det for helsestasjon el lege for å få råd, evt testing mtp allergi.

Skrevet

Vi passer selvfølgelig på at han ikke spiser papir.. Og tror derfor egentlig ikke han kan ha fått i seg nok til å lage en så stor klump..

Den var nemlig ganske stor.. På størrelse med en halv grillpølse kanskje?

Han drikker vanlig melk.. Men har jo aldri vært noe problem på de ukene han ha drukket vanlig melk..

Anonymous poster hash: ba259...477

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...