Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Jeg var sammen med kjæresten min i 3 år. Hadde et ok sexliv, størrelsen var litt liten, men det gikk ok. Så ble det slutt og jeg fant meg en ny. Var sammen med han i 7 mnd og han er godt over gjennomsnittet. De første ukene gjorde det vondt å ha sex med han, men så ble jeg vant til det. Så har jeg blitt sammen med eksen igjen. Og nå kjenner jeg det nesten ikke når vi har sex. Hva gjør jeg? Det plager meg virkelig. Har ikke målt noen av de, men om jeg skal tippe så er kjæresten min sin 13-14 cm og han andre sin er 18-19 og det er også stor forskjell i omkrets. Anonymous poster hash: fb78a...2f8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Jeg var sammen med kjæresten min i 3 år. Hadde et ok sexliv, størrelsen var litt liten, men det gikk ok. Så ble det slutt og jeg fant meg en ny. Var sammen med han i 7 mnd og han er godt over gjennomsnittet. De første ukene gjorde det vondt å ha sex med han, men så ble jeg vant til det. Så har jeg blitt sammen med eksen igjen. Og nå kjenner jeg det nesten ikke når vi har sex. Hva gjør jeg? Det plager meg virkelig. Har ikke målt noen av de, men om jeg skal tippe så er kjæresten min sin 13-14 cm og han andre sin er 18-19 og det er også stor forskjell i omkrets. Anonymous poster hash: fb78a...2f8 Det går seg til:) du " krymper " tilbake igjen etterhvert:) Anonymous poster hash: bc7ac...a81
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Det kommer jo ann på om du får så mye ut av forholdet at du er villig til å leve med liten penis det. Er forholdet så som så så hadde jeg funnet meg en mere passende penis Mange fisk i havet. Anonymous poster hash: d1430...ce4
<3 2G <3 Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Gjør knipeøvelsene og du vil etter hvert bli vant til den "lille" igjen.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Tror du vil ha stort utbytte av å gjøre knipeøvelser daglig. Det hjalp oss;) Dette var med eksen, og da hadde jeg ikke barn. Tør ikke tenke på hvordan det hadde vært nå:/ Anonymous poster hash: 3c17b...bf1
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Jeg gjør knipeøvelser hver dag, det har jeg gjort siden jeg fødte for 3 år siden. Anonymous poster hash: fb78a...2f8
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 13- 14 cm. Liten...? Det er da gjennomsnittet for norske menn. Her må du gjøre knipeøvelsene riktig HI. Anonymous poster hash: f2bf8...a1e
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #8 Skrevet 15. november 2013 Det er mange som er større enn 13-14, så ja, det oppleves som litt lite. Anonymous poster hash: 840f2...2b0
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #9 Skrevet 15. november 2013 13- 14 cm. Liten...? Det er da gjennomsnittet for norske menn. Anonymous poster hash: f2bf8...a1e Jeg forundres alltid over disse tallene. Egen erfaring, og det inntrykket jeg har fra andres uttalelser, tilsier at gjennomsnittet ikke er så snaut. Tipper disse undersøkelsene er laget av og for litt "små" menn. Anonymous poster hash: 22544...eb1
n74 Skrevet 15. november 2013 #10 Skrevet 15. november 2013 13- 14 cm. Liten...? Det er da gjennomsnittet for norske menn. Anonymous poster hash: f2bf8...a1e Jeg forundres alltid over disse tallene. Egen erfaring, og det inntrykket jeg har fra andres uttalelser, tilsier at gjennomsnittet ikke er så snaut. Tipper disse undersøkelsene er laget av og for litt "små" menn. Anonymous poster hash: 22544...eb1 Ha ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå