Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Regner med det kan være en hemoride selv om jeg ikke kjenner/merker noe hemorider. Men bør dette sjekkes, og ikke bare anta at det er hemoride? Anonymous poster hash: f8a2c...8fd
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Mest sanns innvendig hemorroide. Det slutter å blø relativt kjapt regner jeg med. Hold magen myk, dersom det inne gir seg i løpet av 1-2 uker be om resept på Sheriproct stikkpiller hos legen. Anonymous poster hash: dc7c2...b51
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Ikke spør her inne om råd til slike ting. Her er vi like uvitende som deg. Blod fra endetarmen kan være tegn på mye forskjellig. Heroroider er en mulighet, men helt klart ikke den eneste muligheten. Ring legen og få råd fra de som faktisk har peiling Anonymous poster hash: 60696...2b8
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Jenta mi har en hemoride som alltid sprekker når hun er på do. Har prøvd det meste av salver med og uten resept uten hell. Så kom jeg over en krem fra forever living, skeptisk som alltid, men nå brukes den på alt. Hemoriden til min datter sprekker ikke lengre.. Den kan brukes på brannsår, eksem(kjempe resultat) sår, kuldekrem, du kan til og med 'lage' små stikkpiller av den. Klem ut litt i plastfolie, rull sammen og frys. Ta opp etter behov(må da brukes i frosen tilstand, hvis ikke blir den myk igjen) Og til dere som nå tenker at jeg selger de her produktene, det stemmer ikke Er bare mega fornøyd det er en propoliskrem, så kjenner du noen som selger de produktene så anbefaler jeg den Anonymous poster hash: 85943...06a
Ziiona Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Jeg ville dratt til legen for en sjekk hadde jeg vært deg Mest sannsynlig er det nok en hemoride, men siden det er snakk om mengder blod kan det også være andre ting. Bestemoren min på 67 gikk på do som vanlig, og plutselig var det masse blod i do, det var noe langt verre enn hemoroider.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Jeg hadde og en del friskt blod i avføringen. Både jeg og legen var overbevis om at det var hemoroider siden jeg hadde gått gravid for et lite år siden. Men, ble sendt til coloskopiundersøkelsen for å være sikker. Da viser det seg at jeg hadde endetarmskreft. Så ta deg en tur til lege du 😊 Anonymous poster hash: ae107...b47
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Jeg hadde og blod fra endetarmen og gikk til legen, han fant ikke noen hemoride og ble også sendt til koloskopi, fikk diagnosen ulcerøs kolitt, ble medisinering trolig for livet, men lever helt fint med dette Anonymous poster hash: d5b40...0a0
☆☆☆ Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 (endret) Ville heilt klart fått sjekka ut rektalblødning! Endret 14. november 2013 av ★
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå