Gå til innhold

Barnefaren vet ikke jeg er gravid - ikke sammen, hvordan si det?

Tvillingjente82

Anbefalte innlegg

Jeg traff verdens flotteste gutt og vi delte alt av tanker og fremtidige ønsker/planer. 

Både om bygge hus, han fortalte han ønsket seg flere barn osv...På en annen side har vi tatt alt veldig rolig og ikke forhastet noen ting ifht forhold eller noen ting. 

Han har fra før et barn på snart 4 år. Dette barnet har han delt omsorg for og det fungerer veldig fint ifht barnets mor. 

Barnet hans betyr alt for han på denne jord noe jeg er veldig glad for. 

Han har ofte fortalt at moren er på den ene og andre måten og at de ikke passet sammen samt hadde det ikke vært for barnet hadde forholdet røket for mange år siden. 

MEN etter noen mnd fant han plutselig ut at de skulle prøve på nytt, sakte men sikkert igjen. Han sier selv at moren er litt små psykopatisk, men en egentlig god på bunn. Ikke vet jeg om det er noen som har sagt noe eller om hun har fått vite at han og jeg har vært mye sammen. 

Problemet mitt er som følger. Jeg er gravid og hva skal jeg si til han og hvordan?? Vi er voksne begge to. 31 og 35 år. Vi snakker nesten sammen daglig og har flere felles venner. 

Jeg vil jo så veldig gjerne ha han og leve med han. Livredd han kommer til å hate meg og være helt urasjonell  hva han mener og tenker. 

Vi passer så godt sammen og har det veldig fint sammen.....

Svar mottas med stort takk,,,,:-)

Endret av Tvillingjente82
  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ser dette er en stund siden du har skrevet... Har du allerede bestemt deg for å beholde barnet? Jeg håper du gjør det fordi du ønsker barnet, og ikke for å "få mannen tilbake". For det funker stort sett dårlig...

Hva du skal si til han og hvordan har jeg desverre ikke fasiten på, men med mange felles venner osv burde du nok si det før han hører det fra noen andre.

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...