Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #51 Skrevet 14. november 2013 stemmer sikkert ikke* for alle Anonymous poster hash: d75ef...b9e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #52 Skrevet 14. november 2013 hva får folk til å si at folk som er 170 og veier 70 er "godt lubbne?!?!?!?Jeg er 171 og veier 67 kg. Er LANGT fra verken tjukk eller lubben. Går vel heller på beinbygning?Jeg er stram i fisken på hele kroppen og hadde jeg veid mindre hadde jeg blitt for tynn.Man kan ikke svare på dette uten å SE personen. Det kommer helt an på hvordan man er bygd. Anonymous poster hash: 63937...a6a
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. november 2013 #53 Skrevet 14. november 2013 Hvis du føler deg bra og passer inn i klærne du ønsker å bruke, er det perfekt! Selv er jeg 168 høy og veier 70 kg. Fødte for noen mnd siden, og må fremdeles gå ned 8 kg for å komme tilbake til startvekt. Men alt kommer jo an på hvordan du føler deg, og hvordan kiloene bæres. Selv har jeg timeglassfigur, og får altfor store lår/rompe når jeg veier så mye som jeg gjør nå. Men erfaringen tilsier at jeg vil amme det bort i løpet av de neste månedene. Idealvekten min er 60-62 kg, veier jeg mindre blir jeg for tynn. Nå hater jeg å prøve klær og føler meg ikke bra, så da er ikke vekten riktig for meg!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #54 Skrevet 15. november 2013 Jeg er 170 og 75 og har stor mage, ellers tynn. Når jeg er i butikken for å kjøpe klær så trur de aldri at jeg trenger xL Anonymous poster hash: 1fef4...451
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #55 Skrevet 15. november 2013 Du høres flott ut. Menn liker ofte ikke radmagre damer. De liker dem runde og myke i formene, for da blir det bedre å kose dem. Lykke til med date. Smil og vær deg selv, så går nok det bra. Anonymous poster hash: a61ea...850
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #56 Skrevet 15. november 2013 Du er 20 cm høyere enn meg og 20 kilo tyngre.1 kg pr cm er kanskje endel..? Anonymous poster hash: 20204...e07
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #57 Skrevet 15. november 2013 Du høres flott ut. Menn liker ofte ikke radmagre damer. De liker dem runde og myke i formene, for da blir det bedre å kose dem. Lykke til med date. Smil og vær deg selv, så går nok det bra. Anonymous poster hash: a61ea...850 Radmager?Det er man når man er undervektig det! man er ikke i nærheten av å være undervektig ved 70 kg Anonymous poster hash: 20204...e07
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #58 Skrevet 15. november 2013 Du høres flott ut. Menn liker ofte ikke radmagre damer. De liker dem runde og myke i formene, for da blir det bedre å kose dem. Lykke til med date. Smil og vær deg selv, så går nok det bra. Anonymous poster hash: a61ea...850 Radmager?Det er man når man er undervektig det! man er ikke i nærheten av å være undervektig ved 70 kg Anonymous poster hash: 20204...e07 Jeg har aldri påstått at HI er radmager. Jeg syntes HI høres flott ut med den vekta hun har. Anonymous poster hash: a61ea...850
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #59 Skrevet 15. november 2013 Jeg er 170/75 og har litt rundt magen, men puppene er svære og med breie skuldre og breie hofter ser jeg ikke ut som en badeball akkurat. Trives selv rundt 65kg, så jobber med saken:) Anonymous poster hash: 631da...6ea
Anonym bruker Skrevet 15. november 2013 #60 Skrevet 15. november 2013 Eh Menn liker ikke radmagre damer , de liker noen myke å kose med ? Say what! Så alle menn liker lubne damer /damer med mye underhudsfett ? Sist jeg skjekka likte noen menn tynne og noen lubne , og endatil noen liker radmagre og noen liker digre/ overvektige. Smaken er som baken. Ikke tråkk ned på tynne damer fordi du evt er lubben selv. Min mann ville f eks ikke hatt en feit dame om han skulle velge kone utifra kun utseende. For han som er fit selv og trener tyder det på at hun ikke tar vare på seg selv. Jeg trener ikke nå , men ser faktisk ut som jeg gjør det jevnlig ( jada lucky me) uansett. Kos deg på date HI, og ikke tenk på om du veier 70 eller 60 eller 80 kilo. Trives du ikke med vekten gjør du noe med det, ellers smil og vær glad Anonymous poster hash: 85412...7e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå