Gå til innhold

Jeg er 170cm og veier 70kg.. Er jeg tykk?

Anbefalte innlegg

Jeg har gått opp og ned i vekt de siste årene. Det siste året har jeg stått i ro på 70 kg blank. Klarer ikke helt se meg selv utenfra og lurer på hvordan andre ser på meg. Er veldig redd for å bli oppfattet som tjukk. Skal på date i helgen med en kjekk mann jeg har møtt på nettet og kjenner jeg er redd for at han for høye forventninger til meg og syntes jeg er tjukk..

Tåplig, jeg vet.. Men den ene dagen føler jeg meg slank og neste dag blir jeg kvalm av å se på meg selv.. 

170 og 70kg. Hva er jeg? Er jeg normal? slank? lubben? tjukk?

Anonymous poster hash: 54527...fa8

Fortsetter under...

jeg er 169/170, og 68. Er absolutt ikke tjukk!! Har veldig smal midje og flat mage. Men har ganske store lår og rumpe, det har jeg alltid hatt. Men ser absolutt slank ut, men ikke tynn da. Men midjen er tynn. Så en tydelig timeglassfigur. Jeg liker meg aller best på 65 kg da, så kunne ha gått ned 3 kg. Men det er for min egen del, tror ingen andre ser forskjell egentlig.  Har prøvd å gå ned til 60 kg en gang, endte på 63 og da ville jeg ikke mer. Så ikke bra ut, for jeg mister nesten bare fett på overkroppen. Så blir jo bare mer uproposjonal med veldig mager overkropp og store lår og rumpe...

Mange her sier derimot at man skal være 110 kg mindre enn høyden sin. Men det stemmer ikke for meg.

Så ja, det er umulig å si uten å ha sett deg. For det har så mye å si på kroppsfasong. Men du er jo uansett ikke overvektig, i følge bmi. Så er jo grenser for hvor tjukk du kan være hehe:):) Tror ikke daten din blir skuffa! Kle deg etter fasongen din og ha selvtillit, det gjør nok susen. Tror de aller fleste føler seg tjukkere enn andre ser dem også.

Anonymous poster hash: d75ef...b9e

Annonse

Jeg er 170/68 kg. Skal ned til 63. Har veid 76 - da var jeg klart lubben, ja.
Er spinkelt bygd, så for meg er 70 litt for mye, men tror mange kan se flotte og slanke ut med den vekta. :)

Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 9be358d32622cfd2539f356c28418b5a"] 9be35...b5a [/acronym]

Er 171, og veier 65 nå. Trivsesvekta mi er vel rundt 61kg.. Men ervanskelig å kun gå ut fra vekt da vi bærer den ulikt. Jeg er så "heldig" at alt ekstra havner på magen, sideflesket, rompa og lårene. Så rundt70 kg da er jeg nokså stor, mens jeg har venninner som veier MER enn meg, og ser TYNNERE ut... Så er umulige si uten bilde. Tipper du er flott jeg:)

Annonse

Jeg er 170 cm og veier 62,5. Vil ned på 60 kg, da er jeg slank. Men vekt kan jo ikke helt leses av et tall, er jo mye som spiller inn, benbygning og sånt. Jeg er en sånn som hater ekstra kg, vil være slank og skal lite til før jeg føler meg rund. Til tross for det synes jeg mange andre som er rundere enn meg ser flotte ut!

Anonymous poster hash: f6756...49c

Du er nok rund i kantene/ lubben tror jeg. Er like høy og veier 15 kilo mindre og jeg er normalt slank ( nei ikke syltynn og beinrangel hehe ) pleier komme noen sånne svar her når noen oppgir slike tall. Dine tall og mine tall er like normale , folk er forskjellig .

Anonymous poster hash: 85412...7e1

Jeg er 173 og veier 57. Ikke tynn, men slank. Tror ikke jeg hadde sett veldig bra ut med 13 kg til på kroppen, men det kommer veldig an på hvordan kroppen er bygget. Har en venninne som trener og er superfit. Hun er like høy som meg, med skikkelig flott kropp, men langt større over hele seg. Likevel slank og utrolig fin. Hadde ikke vært fint på meg. Sikker på du er flott hi! Gå på date og husk at hvis du utstråler at du er fornøyd, flott og liker deg selv akkurat som du er, vil alle rundt deg gjøre det samme :)

Anonymous poster hash: 42315...6f4

Jeg kunne DØDD for å være 170/70 akkurat nå!

Midt i slanking og det går så treeeigt!

Er 174/95 og jeg er tjukk jeg! :)

Sikker på du er kjempefin - dra på date med hevet hode (kroppsholdning er alfa og omega!) og koooos deg!

Anonymous poster hash: a5844...148

Jeg er slank når jeg er 63 kg. jeg er 164 cm. Jeg var lubben før svangerskapet nå, da veide jeg 72 kg. Tror nok det kommer an på kroppsbygning, muskelmasse og litt øyet som ser. en person som er over 17o og er helt ned på 60 kg anser jeg som tynn. og jeg liker ikke være så tynn og jeg synes ikke det er pent heller. men der er vi jo forskjellig. :)

Jeg er 182 og veier vanligvis 84 kilo. Er slank, men ikke tynn. Har mye muskler og timeglassfigur, så jeg tåler nok kiloene bedre enn mange andre. Veier jeg under 75 ser jeg direkte mager ut! Pleier å være nede på 80 før bikinisesongen, ulempen med det er at puppene forsvinner først... Nå har jeg en del babykilo som skal av, så satser på å være nede på 84 før sommeren.

Om du føler deg vel i dine 70 kilo - bær dem med stolthet! :)

Nei, du er ikke feit, men du er ikke tynn heller. Vil tro du er ganske vanlig, ikke en vekt man reagerer veldig på hverken i den ene eller andre retningen.

Men "rammen" din har jo alt å si for hvordan du ser ut, om du har brede skuldre og brede hofter er du nødvendigvis nødt til å veie litt mer enn en på samme høyde med smale skuldre og smale skuldre, vi må jo fylle ut kroppen. En med smal midje og rund rumpe kan se slankere ut enn enn med liten rumpe og bollemage, selv om de er like høye og veier det samme.

Selv er jeg 174 cm høy, ganske smal i kroppen uten noen spesielt markert midje, ganske liten rumpe og pupper. Når jeg legger på meg legger alt seg rundt midjen og jeg ser lubben ut med en gang. Jeg ser best ut rundt 65 kg, da bruker jeg str 38 i klær og er slank, men fremdeles med litt former (og alltid rund mage, den blir ikke flat før jeg er på 56-58 kg og da ser jeg så mager og dratt ut i ansiktet at jeg ser 10 år eldre ut enn jeg er)

Anonymous poster hash: 1adef...e43

Jeg har gått opp og ned i vekt de siste årene. Det siste året har jeg stått i ro på 70 kg blank. Klarer ikke helt se meg selv utenfra og lurer på hvordan andre ser på meg. Er veldig redd for å bli oppfattet som tjukk. Skal på date i helgen med en kjekk mann jeg har møtt på nettet og kjenner jeg er redd for at han for høye forventninger til meg og syntes jeg er tjukk..Tåplig, jeg vet.. Men den ene dagen føler jeg meg slank og neste dag blir jeg kvalm av å se på meg selv.. 170 og 70kg. Hva er jeg? Er jeg normal? slank? lubben? tjukk? Anonymous poster hash: 54527...fa8

Jeg er 169 cm høy og veier 54kg, men på et tidspunkt veide jeg 69 kg (raste opp ved p-pillebytte), og jeg ble aldri komfortabel med den vekten. Byttet p-pillemerke og gikk ned igjen til 59kg. For meg er trivselsvekten mellom 52-55kg. Men alle er forskjellige, og har ulik form selv om man er like høye. Så andre med lik høyde som meg kan se kjempefine ut rundt 70 kg. Kos deg på date :-)

Anonymous poster hash: cc28c...b55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...