HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Skal reise innenlands på fredag og hadde ikke tenkt å sjekke inn noe bagasje. Har googlet litt, men finner så mye forskjellig. Så da spør jeg dere erfarne damer her inne Hva må jeg huske på? Toalettsaker jeg ikke kan ha med? Andre ting? Just wondering...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Google er en fin ting... http://www.osl.no/osl/bagasjeoginnsjekking/10_Bagasje Anonymous poster hash: 8c719...6f0
Øyne som ser!! Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 (endret) De posene du kan ha 100ml i med zip lås. Kan du åpne igjen etter du har kommet gjennom sikkerhetskontrollen? Glemmer meg hver gang og har alt mulig slengt i vesken. Lipglosser, mascara, foundation ect.. Endret 13. november 2013 av Øyne som ser!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 De posene du kan ha 100ml i med zip lås. Kan du åpne igjen etter du har kommet gjennom sikkerhetskontrollen? Du kan ha totalt 1 liter i posene (om du får plass) og ja, du kan åpne de etter sikkerhetskontrollen (og når som helst ellers). Anonymous poster hash: 8c719...6f0
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 13. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2013 Google er en fin ting... http://www.osl.no/osl/bagasjeoginnsjekking/10_Bagasje Anonymous poster hash: 8c719...6f0 Joda, takk for at du opplyste me om det som du ser i innlegget mitt så har jeg googlet litt og jeg finner flere forskjellige ting. Og når da samboer sier en ting og svigers en annen, så blir jeg litt usikker. Men takk for finn og oppklarende link.. Da får jeg desverre legge igjen motorsaga og rekettene hjemme
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Google er en fin ting... http://www.osl.no/osl/bagasjeoginnsjekking/10_Bagasje Anonymous poster hash: 8c719...6f0 Joda, takk for at du opplyste me om det som du ser i innlegget mitt så har jeg googlet litt og jeg finner flere forskjellige ting. Og når da samboer sier en ting og svigers en annen, så blir jeg litt usikker. Men takk for finn og oppklarende link.. Da får jeg desverre legge igjen motorsaga og rekettene hjemme Ja, det er noe dritt det der at man ikke får ta med en skarve motorsag en gang. Jeg ville for øvrig definitivt lagt mest vekt på det som står på OSL sin side (evt siden til den flyplassen du skal reise fra). Anonymous poster hash: 8c719...6f0
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Vent litt... Det er lov å ta med skøyter? Men skøyter er jo skarpe. Kan slipes rimelig skarpe i alle fall. I en terrorists hånd vil en skøyte kunne brukes som et rimelig drepende våpen. En annen merkelig logikk er at balltre ikke er lov å ta med, men både biljardkøer og årer er lov å ta med. Anonymous poster hash: c4c77...b05
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2013 Vent litt... Det er lov å ta med skøyter? Men skøyter er jo skarpe. Kan slipes rimelig skarpe i alle fall. I en terrorists hånd vil en skøyte kunne brukes som et rimelig drepende våpen.En annen merkelig logikk er at balltre ikke er lov å ta med, men både biljardkøer og årer er lov å ta med. Anonymous poster hash: c4c77...b05 Det er lov å ta med skøyter, men ikke sportsutstyr?? .. Tror jeg bare må avlyse hele turen.. Ble for mye på en gang det her
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 14. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2013 Når jeg deretter leser under skarpe/spisse gjenstander tror jeg forresten jeg ikke tør reise.. Kan ta med kniv, dartpiler, fiskesyang og padleårer.. Med god fantasi tror jeg enhver dumrian kunne kapret et fly med hjelp av disse... Gulp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå