Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Skal i morgen ha et lite kirurgisk inngrep, kan vel knapt kalles operasjon. Jeg får lokalbedøvelse og beroligende før inngrepet. Har fått et skriv fra sykehuset som jeg regner med er et standardskriv, der det står jeg må faste før inngrepet. Men er ikke faste først og fremst nødvendig ved full narkose? Eller tar jeg feil her? Skal ikke "operere" før litt utpå dagen, og tanken på å ikke kunne drikke litt vann engang liksom... Skal alltids klare meg uten mat en stund da... Noen som vet? Anonymous poster hash: 10759...fc5
Musemora Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Hei. Du skal faste. Dette i tilfelle det ikke er nok med lokal eller andre grunner som gjør at du får narkose uansett. Du kan derimot drikke klare væsker ( vann, the, kaffe uten melk) inntil 2 t før opr. Ikke noe med melk i. Hilsen anestesispl.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Takk for svar! Da kan jeg altså drikke vann og lignende som du nevner, mat skal jeg fint klare å unngå... Takk for oppklaring Anonymous poster hash: 10759...fc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå