Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Noen som har vært plaget med det og som har blitt heeelt kvitt det? Jeg har hatt det nesten hele sv.skapet nå, og er lei av at det skal være så sårt og vondt "der nede".. smører ofte med Canesten, men det tar ikke knekken på det..:-( Anonymous poster hash: bc19c...260
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Sopp kommer fra innsiden, så bare krem nytter ikke. Du må kombinere med stikkpille. Anonymous poster hash: c1da7...bd7
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Sopp kommer fra innsiden, så bare krem nytter ikke. Du må kombinere med stikkpille. Anonymous poster hash: c1da7...bd7 men er det soppinfeksjon som gjør at man blir så sykt sår inni skjeden? unnskyld detaljer.. :-( Anonymous poster hash: bc19c...260
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Sopp kommer fra innsiden, så bare krem nytter ikke. Du må kombinere med stikkpille. Anonymous poster hash: c1da7...bd7 men er det soppinfeksjon som gjør at man blir så sykt sår inni skjeden? unnskyld detaljer.. :-( Anonymous poster hash: bc19c...260 Spør legen din på neste kontroll. Hvorfor har du ikke gjort det før hvis det har vært så ille? Anonymous poster hash: c1da7...bd7
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Sopp kommer fra innsiden, så bare krem nytter ikke. Du må kombinere med stikkpille. Anonymous poster hash: c1da7...bd7 men er det soppinfeksjon som gjør at man blir så sykt sår inni skjeden? unnskyld detaljer.. :-( Anonymous poster hash: bc19c...260 Spør legen din på neste kontroll. Hvorfor har du ikke gjort det før hvis det har vært så ille? Anonymous poster hash: c1da7...bd7 fordi det er litt flaut rett og slett... :-( Anonymous poster hash: bc19c...260
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Sopp kommer fra innsiden, så bare krem nytter ikke. Du må kombinere med stikkpille. Anonymous poster hash: c1da7...bd7 men er det soppinfeksjon som gjør at man blir så sykt sår inni skjeden? unnskyld detaljer.. :-( Anonymous poster hash: bc19c...260 Spør legen din på neste kontroll. Hvorfor har du ikke gjort det før hvis det har vært så ille? Anonymous poster hash: c1da7...bd7 fordi det er litt flaut rett og slett... :-( Anonymous poster hash: bc19c...260 Du skal drite på deg for åpent publikum, spy, hyle, revne og bli sydd... En soppinfeksjon er peanøtter! Anonymous poster hash: c1da7...bd7
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Sopp kommer fra innsiden, så bare krem nytter ikke. Du må kombinere med stikkpille. Anonymous poster hash: c1da7...bd7 men er det soppinfeksjon som gjør at man blir så sykt sår inni skjeden? unnskyld detaljer.. :-( Anonymous poster hash: bc19c...260 Spør legen din på neste kontroll. Hvorfor har du ikke gjort det før hvis det har vært så ille? Anonymous poster hash: c1da7...bd7 fordi det er litt flaut rett og slett... :-( Anonymous poster hash: bc19c...260 Du skal drite på deg for åpent publikum, spy, hyle, revne og bli sydd... En soppinfeksjon er peanøtter! Anonymous poster hash: c1da7...bd7 For et søtt svar! ;-) Akkurat det jeg spurte om! Jeg har fødd før da, synes ikke det blir samme sak.. HI Anonymous poster hash: bc19c...260
Lillababy Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Hei! Sopp er noko drit! Kan godt vera det som gjer vondt. Nokon seier ein ikkje kan bruka den stikk pilla som gravid. Finns resept belagt medisin som var det med ein gong. Men legane skriv det ikkje ut til gravide normalt rett. Min spesialist seier det ikkje er farlig. Eg personleg tør likevel ikkje. Sopp kjem innenfra ja. Kutt sukker og gjær,så betrer det seg. God betring! Det er høgst normalt å ha sopp som gravid. Sjå om du kan tørra å snakka med legen.
Tessa3 Skrevet 13. november 2013 #9 Skrevet 13. november 2013 Sopp kommer fra innsiden, så bare krem nytter ikke. Du må kombinere med stikkpille. Anonymous poster hash: c1da7...bd7 men er det soppinfeksjon som gjør at man blir så sykt sår inni skjeden? unnskyld detaljer.. :-( Anonymous poster hash: bc19c...260 Ja, det er den som gjør at du blir så sår! Hadde det for en stund siden, å det var skikkelig vondt og sårt! Jeg brukte 1 vagiator? fra canesten og salve i ca 1 uke. Smurte godt 3 ganger daglig, så var det borte.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #10 Skrevet 13. november 2013 skal du ta stikkpille av canesten, så ikke bruke aplikatoren når du er gravid! Anonymous poster hash: ce2e6...e55
Edelweis Skrevet 14. november 2013 #11 Skrevet 14. november 2013 Du kan bruke stikkpiller og krem som gravid men du må bruke fingrene når du skal sette den in. Selv fikk jeg resept på fluconasol. Tabletter jeg tar oralt. Tok en tablett i uka i 4 uker. Det hjalp her. Huff den soppen er grusom!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #12 Skrevet 14. november 2013 Noen som har vært plaget med det og som har blitt heeelt kvitt det? Jeg har hatt det nesten hele sv.skapet nå, og er lei av at det skal være så sårt og vondt "der nede".. smører ofte med Canesten, men det tar ikke knekken på det..:-( Anonymous poster hash: bc19c...260 Du kan smøre med yoghurt naturell der nede. Du kan kjøpr melkesyrebakterier (glemt hva det het) på helsekost. Viktig å få ned surhetsgraden. Hvis dette er tilbakevendende problem, kan du jobbe med kostholdet ditt. Google Candida (sopp) + kosthold eller på engelsk, får du masse råd. Jeg hadde sopp på puppene lennge da jeg ammet, et helvete. La om kostholdet en stund, droppa sukker og gjær, og soppen fosvant! Det er verdt å sette seg inn i de grunnleggende prinsippene rundt dette. Lykke til!! Anonymous poster hash: ae072...28a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #13 Skrevet 14. november 2013 Hei! Sopp er noko drit! Kan godt vera det som gjer vondt. Nokon seier ein ikkje kan bruka den stikk pilla som gravid. Finns resept belagt medisin som var det med ein gong. Men legane skriv det ikkje ut til gravide normalt rett. Min spesialist seier det ikkje er farlig. Eg personleg tør likevel ikkje. Sopp kjem innenfra ja. Kutt sukker og gjær,så betrer det seg. God betring! Det er høgst normalt å ha sopp som gravid. Sjå om du kan tørra å snakka med legen. Takk for godt svar fra deg :-) Anonymous poster hash: bc19c...260
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #14 Skrevet 14. november 2013 Noen som har vært plaget med det og som har blitt heeelt kvitt det? Jeg har hatt det nesten hele sv.skapet nå, og er lei av at det skal være så sårt og vondt "der nede".. smører ofte med Canesten, men det tar ikke knekken på det..:-( Anonymous poster hash: bc19c...260 Du kan smøre med yoghurt naturell der nede. Du kan kjøpr melkesyrebakterier (glemt hva det het) på helsekost. Viktig å få ned surhetsgraden. Hvis dette er tilbakevendende problem, kan du jobbe med kostholdet ditt. Google Candida (sopp) + kosthold eller på engelsk, får du masse råd. Jeg hadde sopp på puppene lennge da jeg ammet, et helvete. La om kostholdet en stund, droppa sukker og gjær, og soppen fosvant! Det er verdt å sette seg inn i de grunnleggende prinsippene rundt dette. Lykke til!! Anonymous poster hash: ae072...28a Tusen takk for tips! Skal google og finne ut av dette, noe skikkelig herk :-( Anonymous poster hash: bc19c...260
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #15 Skrevet 14. november 2013 Du kan bruke stikkpiller og krem som gravid men du må bruke fingrene når du skal sette den in. Selv fikk jeg resept på fluconasol. Tabletter jeg tar oralt. Tok en tablett i uka i 4 uker. Det hjalp her. Huff den soppen er grusom! Ja, blir jo så sår..:-( Anonymous poster hash: bc19c...260
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #16 Skrevet 14. november 2013 Sopp kommer fra innsiden, så bare krem nytter ikke. Du må kombinere med stikkpille. Anonymous poster hash: c1da7...bd7 men er det soppinfeksjon som gjør at man blir så sykt sår inni skjeden? unnskyld detaljer.. :-( Anonymous poster hash: bc19c...260 Ja, det er den som gjør at du blir så sår! Hadde det for en stund siden, å det var skikkelig vondt og sårt! Jeg brukte 1 vagiator? fra canesten og salve i ca 1 uke. Smurte godt 3 ganger daglig, så var det borte. Jeg skal kjøpe meg en skikkelig "hestekur" nå! :-) Anonymous poster hash: bc19c...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå