Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Gutten er snart 3 år og har aldri overnattet før. Pappan er utenlands og er mye ute av landet så samværet har vært veldig fra og til og ikke særlig forutsigbart. Det har vært mye tull, narkotika ol inn i bildet men jeg tror han har sjerpet seg der. Nå reiser han bort i 2 mdn igjen og vil at gutten skal sove over en natt på hybelen hans før han drar. Jeg er av en annen oppfatning og mener gutten kan begynne med overnattingssamvær når pappan klarer å være litt mer stabil og tilstede. Overnatte nå og så går det iallfall 2 mdn til neste gang..Hva synes dere?? Pappan sender meg melsinger om at jeg bryter den norske lova anbefalinger om han ikke overnatter hos han.. Anonymous poster hash: 5f959...3d4
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Enig med deg HI, overnatting tar dere når samværet er stabilt. Om bf mener noe annet så får han innkalle til møte på familievernkontoret og høre hva de mener. Haha, bryter loven du liksom.... Anonymous poster hash: b7618...3f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå