Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Hva brukte du det mot og virket det/merket du noe? Anonymous poster hash: ade28...c15
kosemamma<3 Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Svigerbroren min mente på at han var en "sjaman" eller hva det nå var han kalte seg. Han prøvde å heale hoftene mine, men det funket veeeldig dårlig. Men søstera mi mente bestemt på at hun var blitt helt frisk i nakken etter en runde med healing. Om hun bare var hyggelig eller om det faktisk var tilfellet vet jeg nok ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Jeg har blitt healet to ganger da jeg var barn av en lignende person som snåsamannen. Dette var i Nord-Trøndelag. Første gang ble jeg healet for et dårlig kne som jeg var plaget med. Måtte gå til spesialist, lage spesialsåler og slutte med sport. Men det hjalp ikke. Var ganske liten da foreldrene mine ba denne personen heale kneet mitt, men det hjalp selv om jeg ikke skjønte så mye av hva som skjedde. Kunne kaste spesialsålen og har ikke hatt vondt siden. Andre gang fikk jeg helvetesild da vi var på besøk der oppe. Sto med ryggen mot kjøleskapet og de ringte healeren igjen, han kom å la en hånd på ryggen og så forsvant smertene. Anonymous poster hash: b4492...c54
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Forsøkte det mot ryggplagene mine. Like vondt i ryggen i dag og fått påvist bechtrews. Altså funket ikke.. Anonymous poster hash: 75e06...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå