Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Hva skjer da? Barnet mitt leker kjempe godt med et annet barn i barnehagen, men merker at foreldrene til det andre barnet ikke liker det? Barna er ikke så gamle, så lurer på om dette da, er "viktig"? Med tanke på at det er barn i barnehagen og ikke skolebarn... Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: cede5...919
valkyrien Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Hva som skjer? Da leker de vel ikke sammen utenom barnehagen... Litt usikker på om jeg skjønte hva problemet var her...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Vel.. sønnen min leker mye sammen med en gutt i bhg der jeg ikke har sansen for foreldrene. De hilser ikke og er generelt lite vennlige. Jeg hilser alltid blidt, men blir møtt med et grynt... da blir jeg sur og gidder ikke anstrenge meg mer! Kanskje de ikke liker meg.. kan jo hende det.. Anonymous poster hash: ee9d9...7de
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Vel.. sønnen min leker mye sammen med en gutt i bhg der jeg ikke har sansen for foreldrene. De hilser ikke og er generelt lite vennlige. Jeg hilser alltid blidt, men blir møtt med et grynt... da blir jeg sur og gidder ikke anstrenge meg mer! Kanskje de ikke liker meg.. kan jo hende det.. Anonymous poster hash: ee9d9...7de Ok, tusen takk for svar! Da er det jo ok! Anonymous poster hash: cede5...919
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Ser ikke problemet? Barnet mitt leker godt med 3 forskjellige barn i barnehagen,men trenger jo ikke møtes etter barnehagen visst du ikke vil det. Du nevner bare ikke noe sånt,å ettersom de ikke liker deg heller så kommer neppe dette forslaget opp. Anonymous poster hash: 5c658...01e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Ser ikke problemet? Barnet mitt leker godt med 3 forskjellige barn i barnehagen,men trenger jo ikke møtes etter barnehagen visst du ikke vil det. Du nevner bare ikke noe sånt,å ettersom de ikke liker deg heller så kommer neppe dette forslaget opp. Anonymous poster hash: 5c658...01e For min del går det fint, bare lurte jeg! Anonymous poster hash: cede5...919
Ileus Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Det er jo ikke barnets feil at foreldrene er sære. Drit i det.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Det er jo ikke barnets feil at foreldrene er sære. Drit i det. Greit, takk for svar! Hehe! Anonymous poster hash: cede5...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå