Gå til innhold

Er det normalt å ikke føle seg gravid?

Anbefalte innlegg

Hei =)

Ifølge terminkalkulator saken er jeg 10 + 5 dager.. Jeg var mye kvalm, trøtt og ømme bryster tidligere.. Men jeg kjenner ingen ting lenger. Jeg har ikke kastet opp.. Er ikke kvalm og brystene føles normale igjen...

Er det normalt å miste "symptomene" ? Har ikke hatt blødninger eller veldig sterke kramper heller… :/ 

Liker å kjenne/se jeg er gravid:P hehe blir lett bekymret..

Fortsetter under...

Jeg har også mistet alle symptomer, og det skjedde rundt uke 8. Var selvfølgelig bekymret, men fikk beskjed om at dette er normalt :) Var hos legen 8+6, og fikk i samme slengen tatt en rask UL, og så et lite hjerte som slo :) Så ja, det er helt normalt at symptomer kommer og går :)

Annonse

Hei Camilla,

Jeg er ca. 11+5 i dag, og har følt det på akkurat samme måte som den siste halvannen uken. Brystene vokste mye de første ukene og var veldig ømme, mens de nå er "mykere" og mindre ømme enn tidligere. Jeg trenger heller ikke å spise annenhver time for å unngå kvalme lenger, og jeg sover mindre enn jeg gjorde den første tiden.

I likhet med deg blir jeg jo litt bekymret og er redd for at fosteret har sluttet å vokse osv. Men er ganske overbevist om at dette er helt normalt, kanskje spesielt i de ukene vi er inne i nå. Tror ikke vi trenger å bekymre oss unødig - bør vel heller forsøke å glede oss over at vi føler oss normale :)

Jeg skal på ultralyd neste uke og tror det vil bli en lettelse å få vite at alt er bra (som det jo forhåpentligvis er!)

Lykke til & nyt tiden :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...