Ringfinger Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 er det slik at når det er et nytt år må man ut med nye 15000 i egenandel...? Heh.. Kom bare på å tenke på det nå.. Og hvordan er det med pengene man legger ut.. Jeg vet man må sende med det papiret det står helfo på som man får litt etter innsett men går det Ann å sende inn kviteringene før innsett for å få igjen før nyåret så kan få pengene igjen før nyttår? hehe
Stjernemagnolia Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Egenandelen for forsøk på kr 15.000,- er for tre forsøk per barn med assistert befruktning. Det er ingen tidsbegrensning for denne egenandelen for disse forsøkene. Du kan sende inn kvitteringene for forsøk til helfo fortløpende. Husk å sende ved bekreftelse fra klinikken om hvilket forsøk det søkes refusjon for.
Ringfinger Skrevet 13. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2013 Takk!!) så da kan jeg kanskje spørre om bekreftelse når jeg starter neste gang, så kan sende de inn med en gang:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå