Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Når jeg har besøk av tantebarna (i alder 1,5 - 6 år) roter og griser de noe helt forj*****. Er så lei! Foreldrene sitter nærmest og ser på, og som regel er det meg som må løpe etter ungene for å se at de ikke gjør noe galt. Type *kommerpåbesøkforåfåavlastning* Brukte bleier blir kastet i ett hjørne. Kastes aldri i søpla eller i søppeldunken ute. Søler drikke, mat, kjeks, frukt så det ser virkelig ut som en svinesti etterpå. Leker blir selvfølgelig aldri ryddet på plass. Blir så frustrert. Nå skal det legges til at jeg ikke har støv på hjernen, hat det langt ifra plettfritt, men det er så utrolig mye ekstrajobb. Jeg er jo så snill at jeg sliter med å si ifra om at det ikke er greit. Hjelp? Anonymous poster hash: f8473...f34
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Seriøst? Hadde gitt klar beskjed om at bleier hører hjemme i søpla, og lekene rydder man opp når man går. Alle barn på besøk hos oss får beskjed om at lekene må ryddes opp, ellers får man kanskje ikke lov å komme tilbake. Så hvis ikke foreldrene gjør det, får barna gjøre det selv! Anonymous poster hash: c0977...bfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå