Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Her har sittet å vært så glad for å slippe unna disse ekle små bak, men de siste ukene har de kommet og jeg synes de er ille. Bruker sceriproct tabletter og krem men det hjelper jo ikke. Er det beste og fortsette å behandle eller vente til etter fødsel for så sette i gang ny kur? Anonymous poster hash: 3e838...efb
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Scheriproct skal ikke brukes av gravide. Det kan gi svekket skjelett hos fosteret. Anonymous poster hash: 10050...f6e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Prøv kremen "utrolig". Funker for meg... Anonymous poster hash: a1bc7...ba6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Scheriproct skal ikke brukes av gravide. Det kan gi svekket skjelett hos fosteret. Anonymous poster hash: 10050...f6e den er reseptbelagt da, så jeg fikk den av legen. Så stoler på at han vet hva han gir meg. Anonymous poster hash: 3e838...efb
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Prøv kremen "utrolig". Funker for meg... Anonymous poster hash: a1bc7...ba6 hva er det? Anonymous poster hash: 3e838...efb
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 http://utroligsalven.no/ Anonymous poster hash: a1bc7...ba6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 http://utroligsalven.no/ Anonymous poster hash: a1bc7...ba6 Denne kikket jeg også på som gravid pga samme problemet som HI. Men de som selger den ville ikke gå god for at den var bra for gravide, derfor turte jeg aldri å prøve den. Jeg fikk (slik som HI) utskrevet resept om Sheriproct stikkpiller+salve. Tror det er delte meninger om dette, legen min mente den var helt ok å bruke i graviditeten, men salven skal ikke brukes mer enn èn uke av gangen. Deretter må du ha hvertfall èn ukes opphold før du begynner på den igjen Funket ikke på meg heller, men hemoroidene ble mye bedre etter fødselen. Var rett og slett trykket fra babyen som gjorde at disse fæle små dukket opp hos meg. Har jo "rester" av de enda, men de er verken vonde eller like store som før fødselen. Anonymous poster hash: b7c3b...95e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 http://utroligsalven.no/ Anonymous poster hash: a1bc7...ba6 Denne kikket jeg også på som gravid pga samme problemet som HI.Men de som selger den ville ikke gå god for at den var bra for gravide, derfor turte jeg aldri å prøve den. Jeg fikk (slik som HI) utskrevet resept om Sheriproct stikkpiller+salve. Tror det er delte meninger om dette, legen min mente den var helt ok å bruke i graviditeten, men salven skal ikke brukes mer enn èn uke av gangen. Deretter må du ha hvertfall èn ukes opphold før du begynner på den igjen Funket ikke på meg heller, men hemoroidene ble mye bedre etter fødselen. Var rett og slett trykket fra babyen som gjorde at disse fæle små dukket opp hos meg. Har jo "rester" av de enda, men de er verken vonde eller like store som før fødselen. Anonymous poster hash: b7c3b...95e men jeg vil ikke ha rester etter dem heller. Jeg synes det er pinlig ovenfor mannen også. Og jeg tenker med gru på når jeg skal på GU å vise fram den prakten til legen. Uff.... Anonymous poster hash: 3e838...efb
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Det er ikke lett å bli kvitt dem helt når du først har fått dem. Mange må til med kirurgisk inngrep. Og disse salvene og stikkpillene er mer for å lindre. Men du kan være heldig å bli kvitt de helt etter fødsel,men for mange vil en fødsel kanskje gjøre vondt verre pga all pressingen. Prøv å dytt dem inn igjen hvis de henger utenfor analåpningen. Det som funket best for meg under svangerskapet var å smøre med honning og dr.greve sinksalve (kjerringråd). Hilsen hun med "restene" Anonymous poster hash: b7c3b...95e
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Det som fungerte best for meg var å blande Sheriproct og xyloproct med fingrene og så smøre på. Det lindret bra. Uff, vet hvordan du har det. Helt borte blir det kanskje ikke før etter fødsel (dersom du er gravid). Anonymous poster hash: cb2c9...532
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå