Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Du fortalte at du hadde meldt deg som brukermoderator, men at du ikke ble valgt. Samtidig mener jeg å huske at du tidligere har fortalt at dere ikke har PC? Hvordan skulle du da ha moderert innlegg? Hadde ikke det blitt veldig vanskelig fra mobil? :S Jeg bare fikk meg selv til å lure nå. Håper du ike tar deg nær av tråden eller noe! Anonymous poster hash: d7900...2a3
Musemorbr / Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Jeg aner ikke jeg. Vil tro jeg ikke ble valgt fordi de som ble det er mer egnet til jobben enn meg. Vi har en gammel pc, men jeg bruker kun mobil. Det lar seg gjøre å bruke fullversjon fra mobil også, så uten å kjenne detaljene skal jeg ikke utelukke at det kunne ha vært gjennomførbart. Jeg tar meg ikke så lett nær av ting. Helt ok at du spør. Men sånn ellers er pm en veldig fin måte å nå folk på.
Musemorbr / Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 (endret) Jeg skrev for øvrig at jeg kunne være tilgjengelig som bm frem til mars, og kun på dagtid, hvis du har lyst å vite detaljene. Endret 13. november 2013 av Musemorbr /
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Lurte bare på hvordan du skulle moderere! Var ikke ment som en tråd for å finne ut hvorfor du ikke ble valgt eller noe sånt. Jeg stod bare og skrellet poteter og begynte å lure! Kom plutselig på at du har sagt at du ikke har pc, nemlig. Anonymous poster hash: d7900...2a3
Musemorbr / Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Hehe.. Du tenkte på meg når du skrellet poteter, faktisk. Det sier litt om hvor mye jeg henger her inne. Nesten alltid. Men ikke akkurat nå i hvertfall, for nå går jeg og koker litt semulegrynsgrøt til kveldsmat her.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Haha, jeg bruker tydeligvis like mye tid her inne, som har oversikt over alle disse detaljene Så vi er i samme båt Anonymous poster hash: d7900...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå