Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Ville du tenkt over om mannen din trykket "liker" på profilbilder til andre jenter? Det er snakk om bilder av kun ansikt, et sånn type bilde man tar hos fotograf. Jeg prøver å gi råd til en fortvilet venninne, og kjenner at jeg også blir litt i tvil. Hadde det vært bilde av noe mer på en måte, men når det kun er bilde av ansiktet, så blir det liksom så tydelig at mannen syns dama er pen(noe som i seg selv ikke gjør noe) men at han må trykke "liker" og vise det til alle. Noen innspill? Anonymous poster hash: 494b3...9bc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Kommer an på hvilket type forhold han har til dama. Hadde jeg ikke visst hvem hun er hadde jeg nok synest det var ubehagelig. Liker han bilde av dama til en kompis i vennegjengen kunne jeg ikke brydd meg mindre. Anonymous poster hash: 579c7...346
Mandala Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Nei, herlighet! Det hadde jeg virkelig ikke brydd meg noe om. Jeg liker mange profilbilder av mine guttevenner på Facebook. Både klassekamerater, festevenner, tidligere skolevenner. Jeg hadde blitt helt sjokkert hvis kjæresten min kom og sa at han ikke likte det, og gjorde en fjær til fem høns. Be venninna di slutte å analysere alt mulig!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Takk for svar, hun er nok bekymret uansett hva jeg sier. Uansett ikke noe godt å være usikker/sjalu! Hi. Anonymous poster hash: 494b3...9bc
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Jeg har likt mange bilder av mine mannlige venner uten at det betyr annet enn at jeg gjør nettopp det- liker bildene. Jeg har til og med likt og gittvkompliment til et flott fotografbilde av min svoger. Og hverken min mann eller min svigerinne leet et øyelokk, for hvorfor skulle de det? Hvis denne mannen derimot driver og liker nakenbilder blir saken en annen.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Oj.. Er det liksom farlig å like helt normale bilder på facebook også nå? Jeg vet ikke hva du bør si og ikke, men for meg høres det ut som at vedkommende må jobbe med seg selv her. Så omfattende sjalusi og dårlig selvtillit kan ta knekken på et hvilket som helst forhold. Anonymous poster hash: 8812e...8a7
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Herregud, finnes det damer som er sååååå sjalu? Stakkars, nei vet du hva....det må jo være lov å like andres bilder, eller se på en dame/mann på gaten og tenke? Han/hun er PEN! Det er jo fakta. Anonymous poster hash: c5fc8...4c1
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Hvorfor skulle jeg blitt sur for det?? Det er snakk om et bilde.. ET BILDE!! Skjønner ikke hvordan det går an å ha forhold når sånne bagateller blir et problem.. Anonymous poster hash: 30d7f...258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå