Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den beste søskenvogna?

Kriterter:

Må kunne ha en bagdel mot meg

Svingbare forhjul, som funker på snø

Liten nok til å få plass sammenslått i et lite bagasjerom

Plass til vinterpose søskendelen

Skal kunne gå til barnehagen med storebror på vinteren. Det er snø og litt bakker, asfalt og grus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

av økonomiske og praktiske grunner ville jeg valgt en som også kan brukes som enkelt vogn, 

Anonymous poster hash: 281a4...1e6
Skrevet

Har allerede en emmaljunga edge duo, teutonia cosmo og en tvilling joggevogn.

Så ønsker en søskenvogn hvor vi kan ha en sportsdel og en bag, for så å bytte baggen med sportsdel etterhvert

Skrevet

Vi har tfk, men skulle jeg kjøpt igjen ville jeg valgt bumbleride indie twin. Enorm kalesje på sportsdelen.

Skrevet

Har sett på tfk, syns den virker fin.

Bumbleride har jeg ikke sett, skal sjekke ut. Takk for tips.

Andre som har forslag?

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp carena double swing på lekmer.no til 3500 inkludert en baggdel!:) er på tilbud nå!

Anonymous poster hash: 70f58...b8a

Skrevet

Vi er fornøyd med vår TFK men synes den er kronglete å få inn i bagasjerommet på bilen, selv på min bil som er en høy 7-seter - Opel Zafira. Særlig nå som vi har 2 sportsdeler på synes jeg den er uhåndterbar til tider, mulig det finnes triks jeg ikke har lært meg! 

Anonymous poster hash: 5ace5...16d
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp carena double swing på lekmer.no til 3500 inkludert en baggdel!:) er på tilbud nå!

Anonymous poster hash: 70f58...b8a

Den har jeg og den er virkelig ikke god. Jeg og venninna mi kjøpte den samtidig og har samme dårlige erfaringer. Og ja, vi kjøpte den "nye og forbedrede" utgaven.

Bagdelen er liten

Justeringene på ryggen på sittedelen er kronglete

Hjulene lekker luft

Vogna ble fort "slarkete" og knirkete

Vogna er dårlig på vinterføre

Beltene i vogna er harde og upraktiske

Men billig var den, om det teller:) og kurvene under vogna er også helt supre!

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp carena double swing på lekmer.no til 3500 inkludert en baggdel!:) er på tilbud nå!Anonymous poster hash: 70f58...b8a

Den har jeg og den er virkelig ikke god. Jeg og venninna mi kjøpte den samtidig og har samme dårlige erfaringer. Og ja, vi kjøpte den "nye og forbedrede" utgaven.

Bagdelen er liten

Justeringene på ryggen på sittedelen er kronglete

Hjulene lekker luft

Vogna ble fort "slarkete" og knirkete

Vogna er dårlig på vinterføre

Beltene i vogna er harde og upraktiske

Men billig var den, om det teller:) og kurvene under vogna er også helt supre!

Da skal jeg ihvertfall ikke ha den.

Vil heller legge litt penger i det å få en skikkelig vogn

Skrevet

styr vertfall langt unna carena boubble  swing!!

Elendig kvalitet, og er "oppbrukt" på et par mnd

Anonymous poster hash: 01336...01e
Skrevet

Mountain buggy. Men ville ha sjekket hvordan den passer i bilen. 

Skrevet (endret)

Ja den er også til vurdering. Men liker ikke at man ikke kan ha den helt flatt. Det blir vel alltid en sånn sittevinkel selvom man slår ryggen helt ned?

Nei, bugaboo jeg tenker på som alltid får den vinkelen

Endret av DaTuMa
Skrevet

Veldig fornøyd med tfk, og får den lett inn i de aller fleste biler. God på snø og grus, selv på dårlige grusveier. Bare å låse fremhjulene. Veldig enkelt. Grei på buss også.

Skrevet

Bugaboo Donkey! Fyller alle kriteriene dine :) Vi har kjøpt den, men foreløpig er lillebror inni magen, så har kun prøvd den som singelvogn til storesøster. Veldig fornøyd!

Skrevet

Digger vår phil and teds. Genialt å bare kunne hekte av søskensetet, så blir den en enkeltvogn. F.eks. når eldste er levert i barnehagen. Tar veldig liten plass i bilen. Du har ingen bagdel mot deg da, men du ser rett ned på babyens ansikt når du triller, så du har veldig god oversikt.

Anonymous poster hash: f2d65...532
Skrevet

Ja den er også til vurdering. Men liker ikke at man ikke kan ha den helt flatt. Det blir vel alltid en sånn sittevinkel selvom man slår ryggen helt ned?

Nei, bugaboo jeg tenker på som alltid får den vinkelen

Den blir rimelig rett i ryggen. Tipper 170 grader eller noe slikt. Ikke noe problem å sove i.

Skrevet

Anbefaler bumbleride indie twin på det sterkeste.

Har den selv og er kjempefornøyd. God plass til barna, stort handlenett under vogna, store lufthjul hvor de to foran ian svinge/låses etter behov.

Enkel å slå sammen, og tar du av forhjula(veldig enkelt) får den plass nesten overalt. Kommer inn alle standarddører, veier mindre som tvillimgvogn enn hva simo kombi gjør.

God å trille på all slags føre.

Og heller ikke så gæli i pris :-)

(bare styr langt unna nettbutikken helti100... De sier de hsr varer på lager, og så har de ikke likevel. Så sier de at varen står fast i tollen, så er det plutselig tomt fra hovedlager, så står vsren plutselig fast i tollen igjen, og etter månder med irritasjon, når man vil ha pengene tilbake så msn kan kjøpe varen et annet sted, da påstår de at du ikke har betalt... Så blir det forbrukerrådet og hele bøtteballetten...

Vognverden sin nettbutikk, derimot, er helt suverene, og er også veldig raske :-)

Bor du i området nær svinesund, hsr de vogns på babyshop der :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...