kjerringa-mot-straumen Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Etter påvist B12-mangel, fikk jeg første injeksjon med B12 i går, er nok utålmodig her jeg ligger på sofaen, men når kan jeg forvente merke virkningen? Skal ta 4 stk (ën pr uke i 4 uker, så påfyll hver 3 mnd) Dager..Uker? Var optimist med en gang i går, men etter timer på sofaen med venting ble jeg bare lei meg, og med hormoner i tilegg da, hehe
Tante_Esel Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 haha var det jeg som satte deg på optimiststigen? var ikke meninga men jeg tror du vil merke forskjell før neste sprøyte jeg asså! Men klart det har kanskje noe å si t du er gravid i tillegg å gjøre og, Man er jo TRøTT trøtt og trøtt i 1.tri så kanskje det har andre naturlige årsaker til at du ikke merket noe etter første injeksjon
kjerringa-mot-straumen Skrevet 13. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2013 Hehe, ja, du gjorde nok det Satt nesten å venta på å kjenne det suse Men smører meg med tålmodighet, og nå som jeg fikk svar, og behandling, prøver jeg "nyte" slappheten (blir feil og si det, men) så har tatt en time i badekaret i dag, og satt på en film. bruker ikke så mye energi på bekymring Blei bare litt skuffa i går, men ikke din feil det, hehe Graviditeten må nok ta deler av skylda ja, mener å huske det fra siste gangene Men har vært ekstremt, så håper på bittelitt bedring, trur gubben blir glad også, for er nok kjedelig rundt meg ( også må han passe litt på meg, for hukommelsen min har vært fraværende også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå