Gå til innhold

B12-injeksjoner, når begynner virkningen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter påvist B12-mangel, fikk jeg første injeksjon med B12 i går, er nok utålmodig her jeg ligger på sofaen, men når kan jeg forvente merke virkningen? Skal ta 4 stk (ën pr uke i 4 uker, så påfyll hver 3 mnd)

Dager..Uker? Var optimist med en gang i går, men etter timer på sofaen med venting ble jeg bare lei meg, og med hormoner i tilegg da, hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha var det jeg som satte deg på optimiststigen? var ikke meninga :P men jeg tror du vil merke forskjell før neste sprøyte jeg asså! Men klart det har kanskje noe å si t du er gravid i tillegg å gjøre og, Man er jo TRøTT trøtt og trøtt i 1.tri :P så kanskje det har andre naturlige årsaker til at du ikke merket noe etter første injeksjon :P

Skrevet

Hehe, ja, du gjorde nok det :P Satt nesten å venta på å kjenne det suse :duskedame:

Men smører meg med tålmodighet, og nå som jeg fikk svar, og behandling, prøver jeg "nyte" slappheten (blir feil og si det, men) så har tatt en time i badekaret i dag, og satt på en film. bruker ikke så mye energi på bekymring :sleeping:

Blei bare litt skuffa i går, men ikke din feil det, hehe :fnise:

Graviditeten må nok ta deler av skylda ja, mener å huske det fra siste gangene :P

Men har vært ekstremt, så håper på bittelitt bedring, trur gubben blir glad også, for er nok kjedelig rundt meg ( også må han passe litt på meg, for hukommelsen min har vært fraværende også :P )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...