Gå til innhold

Finnes det "ferdig" mme til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ammet alle mine men vet det er lurt å ha en pk i bakhånd dersom noe skulle oppstå. Kan jeg kjøpe en slik en ferdig boks som jeg har sett har kommet siden sist jeg fikk barn, og i såfall hvilken? 

Har alltid plaid å kjøpe en slik en stor eske som etterhvert har måtte hives uåpnet og  regner med den er dyrere uansett

Anonymous poster hash: c18e5...0d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nan og Hipp har iallfall ferdig. På Kiwi er Hipp ganske billig pga økologisk. Men pulveret er ikke mye dyrere altså. :)

Skrevet

er det slik en liten en hvor det står NAN 1?

Pulvere tar også mer plass, noe vi ikke har i det hele tatt akkurat nå :-p Huset står "opp ned og midt i utbyggingsarbeid" 

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 7e51a...143
Skrevet (endret)

Jada :) Jeg har selv noen ferdigblandet mme stående i skapet :) Veldig greit å ha i bakhånd! Jeg har NAN 1. Den har alle mine likt så har aldri prøvd noe annet. Om det er den beste typen vet jeg ikke noen ting om, men er ikke så nøye på det siden det bare er en sjelden gang de får det.

PS. Enig i at det er tull å kjøpe pulver når man kun bruker en sjelden gang. Vet i hvert fall at NAN sitt pulver må brukes innen 2 uker når man har åpnet posen

Endret av Plutselig_gravid
Skrevet

Pulveret er jo selvsagt mye dyrere. En boks med pulver koster jo nesten en hundrelapp, en boks med ferdigblandet rundt 10 kr...

Jeg kjøper også de ferdigblandede, ettersom det er så sjelden behov for det. Min har fått to slike bokser nå på et halvår. Jeg har alltid en boks stående i skapet i nødstilfeller. Pulver må jo som plutselig_gravid sier kastes etter bare noen uker, så det kjøper jeg ikke så sant jeg ikke vet at ungen skal ha mye mme i løpet av kort tid. (Noe som ikke har vært akutelt enda med denne.)

Anonymous poster hash: e567b...84c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...