Gå til innhold

Hva skjer? :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, det ville ha vært sååå kjekt hvis det er bare en uke igjen til uke 12!

Siste blødning jeg har hatt er renselse etter fødsel, og det blir dumt å gå etter mens før fødsel...hehe

Nå venter jeg på G-tester i posten og tester med el-tester imens. Slitsomt å vente så lenge på IKM nårsomhelst. EL testen er vanskelig å tolke. De er ikke fullt så sterk som teststreken, men sterkere enn jeg bruker å ha.

Så de er vel negative. Jeg fikk en knall positiv en for en uke siden, så jeg tenker at hvis jeg ikke får svar da, så går jeg til legen.

El smertene i siden er her idag og.

Hadde tatt turen til fastlegen og fått en resept på Primolut N for å få igjen mensen. Altså restarte syklusen. Men man skal ikke ha sex når du går på de. (eller helst med beskyttelse da, som kondom) Selv fikk jeg beskjed om full avholdenhet.

Tar pillene i ca 10 dager så får du mensen etter 2-4 dager og så er det bare å kjøre på med baby making ;) 

Anonymous poster hash: d5660...400

Annonse

Det var et godt tips, men jeg tror jeg ser om jeg er gravid først. Husker ikke å ha hatt så mens fornemmelse uten å ha fått mens med mine to første. Det jeg vet er at jeg vil ha svar om det er håp ute for denne pp. Kjenner jeg har litt trøbbel med å tenke på andre ting.

Ser det an med lege til neste uke.Har bestillt meg de supersensitive g-tester nå , så får jeg se hva de sier.

Jeg er vist gravid :D fikk to positive tester i morges og jeg har ikke hadd TR siden september ^^

Gratulerer så mye Mon23!! Så bra :)

Jeg fikk TR på mandag, endelig!! Så nå er det bare å starte med babymakingen ;)

Men er litt ny på dette med EL testing.. Når bør man starte å teste?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...