Gå til innhold

Onsdagselsk

LillaGorilla♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

- jeg har bursdag!

Kaaaaaaake!!!😄

Og dessuten: minimannen min tok sine første skritt idag. Ved hjelp av skittentøyskurven, men likevel. ❤ Fiiiineste presangen ❤

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med gorilla-bursdag! Og vandrende mini-gorilla kommer til å bli en kjempehjelp i enhver slankekur...

Skrevet

Gratulerer med dagen! Hurra :strix:

Min onsdagselsk: nytt strikketøy!

Skrevet

Gratulerer med dagen, Lilla! Og fin gave at lillelilla har begynt å gå selv. De er så herlige de første månedene på to. Hjulbeint, vinglete og med det største gliset i gleden over å beherske noe grensesprengende. Sukk, nesten så jeg får lyst på et barn til.

Dagens elsk:

Sola skinner - ute og inne

Livet føles i all hovedsak godt

Jeg digger klientkontakten i nyjobben og at det ser ut til å fungere for klientene også.

Husets yngste som gleder seg til 6-årsdagen neste helg. Sukk, den som hadde evnen til å glede seg så mye til noe...

Skrevet

Hipp hurra for deg :) Håper du får en super dag med mini, mellomste og stor.

Skrevet

Gratulerer med dagen, gorillabursdag høres unektelig gøy ut!

Skrevet

Gratulerer med dagen og han som går!

Skrevet

Ah, finfine dagen! 

Søte mannen som kom hjem med en marsipankake (eeeeelsk), med favorittfyllet mitt i (vaniljekrem, masse jordbær og valnøtter) og en veldig "intern" tekst skrevet oppå.  <3

Samt bursdagsgave selv om vi ble enig om at jeg ikke trengte gave. Jeg har gnålt så lenge om at stekepannene våre er noe herk og brenner alt med sine skraper i bunn- så han kom hjem med to nye, sviiiindyre steikepanner! :D

Fireåringen hadde laget hele 5 tegninger baaaare til mammaen sin, og skrevet både mitt og hennes navn i et hjerte. *Smelt* :hjertesmil:  :hjertesmil:  :hjertesmil:

Deretter dukket svigers opp med lefser, snop og presang både til meg og de små, og til sist mine foreldre med enda en kake og en god slump penger overført til kontoen min som presang. Faktisk en god del mere enn man kan forvente. 

Og nå spiser jeg julemarsipan og popcorn til kvelds. Det er jo tross alt bursdagen min! :duskedame:

Skrevet

Gratulerer med overstått! Høres ut som dagen var fin, fin. Godt med familie som setter pris på en. Ta det til deg og nyyt! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med gårsdagen! Så godt å bli gjort skikkelig stas på, det fortjener du! 

Og gratulerer så masse med lillen sine første skritt! De blir det brått mange flere av... ;) Å, for en artig tid :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...