Gå til innhold

Hva pynter dere med til advent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Anonymous poster hash: 8f38e...27e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare adventslys. Men liker å dra frem julepynten 1 desember. :)

Skrevet

Jeg pynter med lilla lys og henger opp adventstjerner og adventsstaker i vinduene.

Den 23. des pyntes det til jul. (De årene vi ikke feirer jul hjemme, men drar på juleferie til besteforeldre pynter vi litt tidligere slik at vi får oppleve litt jul hjemme også )

Skrevet

Henger dere ikke opp julegardiner til 1 desember?

Skrevet

1des eller 1søndag i advent kommer adventstaker og stjerner opp. Det er alt til advent. Julepynten kommer opp når vi har vasket, og det er somregel rundt da det også.

Anonymous poster hash: f14c9...64c

Skrevet

Takk for svar:-) tror jeg henger opp røde gardiner til 1 desember.

Skrevet

Vi pynter til jul første advent og rydder jula ned igjen andre nyttårsdag, såpass lenge synes jeg da virkelig julepynten må få stå fremme. Pynter juletreet siste søndagen før julaften, prøver å få til at treet står oppe ca 2 uker, altså pyntes det nok i år 3.advent.

Skjønner ikke de som pynter til jul lille julaften, har dere julepynten fremme bare en uke?

Anonymous poster hash: d9856...fdd
Skrevet

Henger opp stjerner, setter frem adventstaker, henger opp julegardiner, legger på noen duker og setter frem en del nisser. Resten kommer frem litt etter litt. Vi pleier å pynte treet ca midt i desember så vi får litt glede av det.

Anonymous poster hash: 53bc6...494

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...